کد خبر : 1937702 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 22:12 | 59.5K بازدید | 22 دیدگاه

اوبامیانگ در جشن قهرمانی بارسا: فقط به خاطر 9 دقیقه!

نام پی‌یر امریک اوبامیانگ، بازیکن چلسی، در پیراهن ویژه جشن قهرمانی بارسا تنها به خاطر حضور 9 دقیقه‌ای او در این فصل در ترکیب بلوگرانا دیده شد.

اوبامیانگ در جشن قهرمانی بارسا: فقط به خاطر 9 دقیقه!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب با پیروزی 4-2 مقابل همشهری‌اش اسپانیول موفق شد در هفته سی و چهارم لالیگا، چهار هفته زودتر از پایان فصل، قهرمانی خود را قطعی کند.

بازیکنان بارسلونا بلافاصله بعد از پایان بازی قصد شروع جشن قهرمانی‌شان در استادیوم خانگی اسپانیول را داشتند که البته هواداران این تیم از حرکت بارسایی‌ها عصبانی شده و در اقدامی عجیب به زمین ریختند تا با بازیکنان بلوگرانا درگیر شوند. در نهایت با فرار بازیکنان بارسا به رختکن پرونده برگزاری جشن در ورزشگاه اسپانیول به پایان رسید.

1875779
1875780

اما جشن قهرمانی بارسا در بخش دیگری از شهر بارسلون ادامه داشت. بازیکنان این تیم پیراهن ویژه‌ای که برای قهرمانی طراحی شده بود به تن کردند که نام تک‌تک بازیکنانی که در طول فصل در بارسا حضور داشتند روی آن حک شده بود.

روی این پیراهن‌ نام پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره این روزهای چلسی، دیده می‌شد. اوبامیانگ در ماه سپتامبر بارسا را ترک کرد و با قراردادی 12 میلیون یورویی راهی چلسی شد.

1875781
پیراهن ویژه بارسلونا برای جشن قهرمانی؛ نام اوبامیانگ هم به عنوان بازیکن این فصل بارسا روی پیراهن حک شده بود

اما جالب اینجا است که اوبامیانگ قبل از جدایی از بارسا و پیوستن به چلسی در اوایل فصل جاری تنها 9 دقیقه برای این تیم بازی کرده بود. حضور 9 دقیقه‌ای او به بازی بارسا و رایو وایه‌کانو برمی‌گشت که روز 13 آگوست برگزار شد. ستاره گابنی بعد از آن دیگر برای بلوگرانا به میدان نرفت و در ماه سپتامبر راهی لندن شد تا پیراهن چلسی را به تن کند.

1875782

دیدگاه‌ها