کد خبر : 1937707 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 22:43 | 42.7K بازدید | 20 دیدگاه

تصاویر جدید از وحشت بارسلونا در زمین اسپانیول

فیلم جدیدی لحظه‌ تکان‌دهنده‌ای را نشان می‌دهد که هواداران خشمگین اسپانیول به بازیکنان بارسلونا حمله‌ور می‌شوند.

تصاویر جدید از وحشت بارسلونا در زمین اسپانیول

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از پیروزی 4-2 مقابل اسپانیول در هفته سی و چهارم لالیگا قهرمانی در لالیگا را مسجل کرد و در دایره مرکزی زمین این افتخار را جشن گرفت.

هواداران اسپانیول که به غیر از شکست در دربی و قهرمانی بارسلونا، از پررنگ‌تر شدن احتمال سقوط به دسته پایین‌تر عصبانی بودند، حلقه‌های امنیتی را شکسته و به زمین حمله‌ور شدند.

ویدئو: 300793
1875795

فیلم جدیدی که از مسابقه دیشب منتشر شده نشان می‌دهد بازیکنان و اعضای تیم بارسلونا در حال ورود به تونل ورزشگاه هستند و نیروهای امنیتی تلاش می‌کنند هواداران عصبانی را متوقف کنند.

1875791
1875792

سپس این ویدیو سرخیو بوسکتس، مارکوس آلونسو، رونالد آرائوخو و دیگر بازیکنان زردپوش بارسلونا را نشان می‌دهد که با هواداران روبه‌رو می‌شوند، در حالی که پلیس با لباس ضد شورش مقابل هواداران عصبانی ایستادگی می‌کند.

1875793

در نهایت بازیکنان بارسلونا به رختکن برگشتند و در آنجا توانستند جشن خود را آغاز کنند. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، در رختکن حضور داشت و همراه بازیکنان این افتخار را جشن گرفت.

ویدئو: 300763

فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی بازیکنان بارسا را در حال دویدن به سمت تونل به تصویر می‌کشند که هواداران میزبان، با تعدادی سلاح، تصمیم به اقدامات خطرناک دارند.

هیچ یک از بازیکنان آسیب ندیدند زیرا آن‌ها عجولانه عقب نشینی کرده و پلیس ضد شورش ورودی تونل را مسدود کرد اما ویدیوی جدید نشان می‌دهد که برخی از هواداران چقدر به بازیکنان بارسا نزدیک شدند.

دیدگاه‌ها