کد خبر : 1937723 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 00:42 | 8.2K بازدید | 7 دیدگاه

پالیوکا: اینتر باید مراقب میلان زخمی باشد

جانلوکا پالیوکا، دروازه‌بان سابق اینتر و میلان، آندره اونانا و مایک مانیان، دو دروازه‌بان را که برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شوند، ارزیابی کرد.

پالیوکا: اینتر باید مراقب میلان زخمی باشد

به گزارش "ورزش سه"، میلان در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-0 مقابل اینتر شکست خورد. نراتزوری عملکرد خوبی داشت و غیبت رافائل لیائو نیز بر روند روسونری تأثیر گذاشت.

برنده تقابل اینتر و میلان در فینال ماه آینده در استانبول به مصاف برنده منچسترسیتی-رئال مادرید خواهد رفت.

جانلوکا پالیوکا در مصاحبه با رادیو 1 درباره بازی برگشت بین تیم‌های میلان و اینتر گفت: "اینتر پس از نتیجه 2-0 در بازی رفت به عنوان تیم محبوب برای صعود در نظر گرفته می‌شود اما من به این میلان شکست خورده اعتماد ندارم. متقاعد شده‌ام که اینتر شانس خوبی دارد، امیدوارم به فینال برود. اما ما باید مراقب این میلان زخمی باشیم که مطمئناً فردا برای زنده ماندن می‌جنگد."

تفاوت بین مانیان و اونانا؟
هر دو بسیار قوی هستند. من همچنان در کنار مانیان هستم، او تجربه بیشتری دارد. اما باید بگویم اونانا در اولین سال حضورش در سری آ فصل بسیار مهمی را پشت سر می‌گذارد. فکر نمی‌کردم او به این زودی در ترکیب ثابت شود، فکر می‌کردم هندانوویچ بیشتر مقاومت کند، اما بعد از چند بازی اینزاگی تصمیم گرفت روی اونانا شرط‌بندی کند و او خیلی خوب عمل کرد. به نظرم مانیان در حال حاضر یکی از سه دروازه‌بان برتر جهان است.

دیدگاه‌ها