کد خبر : 1937854 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 19:33 | 11.9K بازدید | 5 دیدگاه

آشتی پی‌اس‌جی با اولتراها: به ورزشگاه بیائید

پاری سن ژرمن با هواداران افراطی این باشگاه آشتی کرده و از آنها خواسته در آخرین بازی فصل برای جشن قهرمانی در ورزشگاه حضور داشته باشند.

آشتی پی‌اس‌جی با اولتراها: به ورزشگاه بیائید

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در روزهای گذشته اعتراضات گروه هواداری CUP باشگاه پاری سن ژرمن مقابل دفتر باشگاه و همچنین مقابل خانه نیمار باعث ایجاد تنش بین پی‌اس‌جی و این گروه از اولتراها شد اما روزنامه اکیپ می‌گوید پاری سن ژرمن نمی‌خواهد قهرمانی‌اش را بدون حضور این گروه از هواداران جشن بگیرد.

اکیپ در گزارش امروز خود می‌گوید بین نمایندگان پی‌اس‌جی و گروه هواداری CUP جلسه‌ای برگزار شده و این جلسه به کاهش تنش‌ها منجر شده است. باشگاه فرانسوی حالا امیدوار است که در آخرین بازی این فصل که روز 3 ژوئن مقابل کلرمون برگزار می‌شود شاهد حضور این هواداران در استادیوم باشد و قهرمانی را با آنها جشن بگیرد.

1870749

دومین جلسه دو طرف دیشب برگزار شده و گروه CUP پذیرفت که همه فعالیت‌های اعتراضی‌اش را تا اطلاع ثانوی متوقف کند.

بعد از تنش‌های روزهای گذشته پاری سن ژرمن بلیت‌های چندین نفر از اعضای این گروه هواداری را باطل کرد و آنها هم در مقابل گفتند مسابقات تیم‌شان را بایکوت می‌کنند. به همین دلیل بود که اعضای گروه CUP شنبه شب در جریان پیروزی 5 گله پی‌اس‌جی مقابل آژاکسیو در ورزشگاه حضور نداشتند.

پاری سن ژرمن قصد دارد در آخرین بازی این فصل در لیگ یک که مقابل کلرمون برگزار می‌شود جشن قهرمانی را برگزار کند. این یازدهمین قهرمانی پی‌‌اس‌جی در لیگ فرانسه خواهد بود.  

دیدگاه‌ها