کد خبر : 1937910 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 01:13 | 16.7K بازدید | 13 دیدگاه

مالدینی: حذف مقابل اینتر دردناک‌تر است

پائولو مالدینی، مدیر میلان، اعتراف می‌کند که شکست برابر اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقایسه با حذف برابر یک تیم دیگر دردناک‌تر است.

مالدینی: حذف مقابل اینتر دردناک‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، میلان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1-0 برابر اینتر شکست خورد. روسونری که در بازی برگشت هم 2-0 شکست را پذیرفته بود، در مجموع 3-0 مغلوب همشهری‌اش شد و از صعود به فینال بازماند.

پائولو مالدینی، مدیر میلان، پس از این شکست به اسپورت مدیاست گفت: "فصل تمام نشده است، زیرا ما باید تلاش کنیم تا به جمع 4 تیم برتر سری A صعود کنیم و خواهیم دید که چه اتفاقی برای یوونتوس خواهد افتاد. رسیدن به نیمه نهایی یک دستاورد بزرگ و غیرمنتظره بود اما طبیعتاً اگر مقابل اینتر شکست بخورید، دردناک‌تر است. باید به یاد داشته باشیم که این سفر کاملاً غیرمنتظره بود."

نتایج اخیر مقابل اینتر؟
در 4 بازی گذشته واقعاً چالش چندانی وجود نداشت. این بازی بهتر بود، اما با عملکرد بد نیمه اول به خطر افتاد. شاید نحوه بازی اینتر برای ما مشکل ایجاد کند، اما در هفته‌های اخیر ما با تیم‌هایی مبارزه کرده‌ایم که صراحتاً اعتبار و قدرت کمتری دارند.

1876198

تمدید قرارداد با رافائل لیائو؟
ما واقعاً به کوچک‌ترین جزئیات رسیده‌ایم، مطمئناً انجام خواهد شد، این کامل مطمئن است.

نمره به میلان از صفر تا 10؟
من می‌گویم 8. همان‌طور که فصل گذشته گفتیم، ما هنوز برای رقابت در دو تورنمنت ساخته نشده‌ایم. ما این را به رسانه‌ها و همچنین به مالکان باشگاه گفتیم، بنابراین آن‌ها این را به خوبی می‌دانند. اگر در سه بازی باقی‌مانده خوب کار کنیم و به لیگ قهرمانان صعود کنیم، فصل فوق العاده‌ای خواهد بود.

فرصت‌های اقتصادی؟
شما هرگز در میلان راضی نیستید. فکر می‌کنم فرصت‌هایی برای استفاده وجود دارد، بنابراین رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان چیزی است که ما باید از نظر اقتصادی نیز از آن نهایت استفاده را ببریم، بنابراین برای حضور بین 4 تیم برتر فصل سرمایه‌گذاری کردیم و امیدواریم این سفر دوباره تکرار شود.

دیدگاه‌ها