کد خبر : 1938009 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 14:17 | 16.4K بازدید | 6 دیدگاه

برای ما مهم نیست چه کسی قهرمان می‌شود

جهرمی: آقای داور بهترین سوت را بزن

سرپرست مس کرمان امیدوار است در یک قضاوت عادلانه شرایط تیمش برای رقابت برابر سپاهان فراهم شود.

جهرمی: آقای داور بهترین سوت را بزن

به گزارش “ورزش سه”، حجت جهرمی سرپرست مس کرمان درباره شرایط این تیم پیش از جدال با سپاهان گفت: بازی با ملوان به تساوی رسیدیم و حالا که از روند شکست خارج شدیم با روحیه بالاتری آماده بازی آخر خود در این فصل می‌‌شویم. بازی خیلی سختی داریم و می‌دانیم که سپاهان برای پیروزی به کرمان می‌آید ولی تیم ما انگیزه زیادی دارد تا در لیگ برتر بماند و در این بازی خانگی از سپاهان امتیاز می‌خواهد. کاری نداریم با امتیازی که از سپاهان می‌گیریم چه شرایطی برای مشخص شدن تیم قهرمان لیگ برتر می‌شود بلکه فقط نگاه ما به این است در لیگ برتر بمانیم.

سرپرست مس با انتقاد از شرایط داوری در دیدارهای این تیم گفت: چند هفته است داد می‌زنیم و به مشکلات داوری اشاره می‌کنیم، ولی شرایط تغییری نکرده، اگر در  بازی با صنعت نفت آبادان روی اشتباه فاحش داوری بازنده نمی‌شدیم الان همه چیز تمام شده بود، چون یک امتیاز می‌گرفتیم و دو امتیاز هم از نفت گرفته می‌شد، به جای آنکه هم‌امتیاز باشیم، ۳ امتیاز بیشتر می‌شدیم و با توجه به اینکه در بازی‌های رودررو برنده هستیم، در بازی آخر بدون نگرانی و برای اعاده حیثیت بازی می‌کردیم. روی صحبت‌های کارشناسان داوری نمی‌توان حساب کرد. ۱۰ بار یک صحنه نشان داده شود باز هم می‌گویند تصویر واضح نیست. این جمله جدیدی است که کارشناسان داوری یاد گرفته‌اند. به شدت نگران داوری بازی با سپاهان هستیم و امیدوارم داور بهترین قضاوت خود را داشته باشد.

جهرمی در پایان گفت: هدف ما از هفته اول این بوده که در لیگ برتر بمانیم و تلاش زیادی هم در این زمینه کرده‌ایم. تا اینجا هم در لیگ برتر هستیم و همه تلاش اعضای تیم بقا در لیگ برتر است اما همه چیز به سرمربی باز نمی‌گردد. خیلی موارد باید دست به دست هم بدهد تا سرمربی بتواند اندیشه‌ها و افکار فنی خود را در تیم پیاده کند. امسال یک‌سری ناهماهنگی‌ها وجود داشته که باعث شده تیم ما ضربه بخورد. امیدواریم در لیگ برتر بمانیم و سال آینده تصمیمات بهتری گرفته شود. در کل اگر بخواهیم بگوییم سرمربی باعث شده در خطر سقوط قرار بگیریم قشنگ نیست. قرار باشد هر کسی ساز خود را بزند، سرمربی به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

دیدگاه‌ها