کد خبر : 1938012 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 14:42 | 70.4K بازدید | 12 دیدگاه

او مشغول جشن گرفتن است

گواردیولا: هنوز منتظرم لاپورتا جوابم را بدهد

پپ گواردیولا فاش کرد که خوان لاپورتا (رئیس بارسا) هنوز به پیام تبریک قهرمانی او پاسخی نداده است.

گواردیولا: هنوز منتظرم لاپورتا جوابم را بدهد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب با برتری 2-4 در زمین اسپانیول چهار هفته به پایان لالیگا قهرمانی خود را قطعی کرد. ژاوی در دومین فصل حضورش روی نیمکت بارسا این تیم را قهرمان لالیگا کرد و امیدها به پروژه‌ای که شروع کرده را بالا برد. طبعا پپ گواردیولا نیز از قهرمانی تیم محبوبش خوشحال است.

1875709

مربی منچسترسیتی در پاسخ به سوالی در مورد موفقیت بزرگ بارسا در لالیگا گفت: «این قهرمانی روحیه همه بارسایی‌ها را بالا برده و شادی مضاعفی به همه بخشید. از اینجا به بارسلونا و هوادارانش تبریک می‌گویم که یک لالیگای باورنکردنی را پشت سر گذاشتند.»

پپ در مورد راز قهرمانی بارسا گفت: «بارسا در خط دفاعی، استحکامی بی ‌ظیر داشت و گل‌های بسیار اندکی دریافت کرد. با وجود اینکه در مقطعی از فصل غایبان بزرگی مثل پدری داشتند ولی کادر فنی به خوبی توانست از نیروهایی که در اختیار داشت، استفاده کند و جای خالی غایبان را پر کرد. بارسا شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بود و لایق این موفقیت بزرگ است.»

1875707

پپ به ژاوی و لاپورتا هم تبریک گفته است: «بله، به ژاوی تبریک گفتم و او پاسخ تبریکم را داد ولی همچنان منتظرم لاپورتا جوابم را بدهد. با شناختی که از او دارم، همچنان مشغول جشن گرفتن است (می‌خندد).»

دیدگاه‌ها