کد خبر : 1938083 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 19:46 | 5.1K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای مدیر برنامه‌های ستاره فرانسوی

دلگرمی به یووه: مصدومیت پوگبا جدی نیست

با وجود اعلام رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر اینکه پل پوگبا به دلیل مصدومیت اخیرش فصل را از دست داد اما مدیر برنامه‌های او می‌گوید مصدومیت ستاره فرانسوی جزئی است.

دلگرمی به یووه: مصدومیت پوگبا جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا که بعد از مصدومیت‌های متعدد و دوری طولانی‌مدت از میادین بار دیگر به ترکیب یووه بازگشته در بازی اخیر بیانکونری تنها بعد از 24 دقیقه با مصدومیت جدیدی مواجه شده و مجبور به ترک زمین شد.

1875585

رسانه‌های ایتالیایی بعد از آن اعلام کردند که پوگبا با مصدومیتی جدی مواجه شده و فصل را از دست داده است. اما ساعتی پیش مدیر برنامه‌های او، رافائلا پیمنتا، این ادعاها را رد کرد و گفت ستاره فرانسوی با مصدومیتی جزئی روبه‌رو است و یوونتوس نباید نگران باشد.

پوگبا از زمان بازگشت به یووه با مصدومیت‌های متعدد مواجه بوده. او حتی پیش از بازگشت به یووه در منچستریونایتد هم شرایط مشابهی داشت. این ستاره فرانسوی تا پیش از دیدار این هفته بیانکونری چه برای این تیم و چه برای تیم سابقش یونایتد روی هم‌ رفته 390 روز بود که از ابتدا به میدان نرفته بود.

1875590

تصاویر گریه‌های پوگبا که در حال ترک زمین در دیدار یوونتوس و کرمونزه ثبت شد نشان می‌دهد او تا چه حد از مصدومیت می‌ترسد و نگران است. پیمنتا اما به یوونتوس دلگرمی داد و در یک مصاحبه گفت: "این اتفاق‌ها در فوتبال می‌افتد و پوگبا در بازی کرمونزه آسیب دید ولی مشکل او جدی نیست و پل در حال طی کردن ریکاوری است و فصل را از دست نداده است."

دیدگاه‌ها