کد خبر : 1938100 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 21:12 | 8.7K بازدید | 6 دیدگاه

ژابی آلونسو: شایعه است، به تاتنهام نمی‌روم

ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن، در آستانه دیدار تیمش با آاس رم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا شایعات اخیر درباره پیوستنش به تاتنهام در تابستان را به شدت تکذیب کرد.

ژابی آلونسو: شایعه است، به تاتنهام نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که ژابی آلونسو فردا شب در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ اروپا با تیمش که سردار آزمون را هم در اختیار دارد به مصاف آاس رم می‌رود در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره احتمال منتقل شدن آلونسو به تاتنهام در پایان فصل منتشر شده بود.

اما ژابی آلونسو در گفت‌وگو با خبرنگاران این شایعات را به شدت تکذیب کرد و گفت از شرایط خود در لورکوزن راضی است و قصد ندارد جایی برود. آلونسو به خبرنگاران توصیه کرد خودشان را درگیر شایعات نکنند.

1876499

سرمربی لورکوزن با اشاره به اینکه تا پایان سال آینده با لورکوزن قرارداد دارد و تا آن زمان روی نیمکت این تیم می‌نشیند گفت: "من هم از تیمی که در اختیار دارم و هم از باشگاه خیلی راضی‌ام. درباره آینده‌ام هیچ نگرانی‌ای ندارم. باید تمرکزم را روی لورکوزن بگذارم و برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنم. بهتر است به شایعات توجه نکنید."

یک خبرنگار از او پرسید که آیا تا پایان قراردادش در تابستان 2024 در لورکوزن خواهد ماند و آلونسو در پاسخ گفت: "بله، همین‌طور است."

ژابی آلونسو اکتبر سال گذشته به آلمان رفت و هدایت بایر لورکوزن را به دست گرفت. او در این مدت از لورکوزن تیمی مدعی ساخته که حالا در نیمه‌نهایی لیگ اروپا حضور دارد. دیدار رفت این تیم مقابل آاس‌ رم در ایتالیا با برد ۱-۰ رم به پایان رسید و دو تیم فردا شب در بازی برگشت به مصاف هم خواهند رفت.

1876500

دیدگاه‌ها