کد خبر : 1938157 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 08:35 | 30.8K بازدید | 8 دیدگاه

در تیم ما هر کس مسئولیت خاص خودش را دارد

نقطه قوت سیتی از نظر واکر: فوق ستاره نداریم!

کایل واکر، مدافع سیتی، بعد از پیروزی مقابل رئال مادرید به تشریح نقطه قوت اصلی تیمش پرداخت.

نقطه قوت سیتی از نظر واکر: فوق ستاره نداریم!

به گزارش ورزش سه، منچسترسیتی بعد از تساوی 1-1 در خانه رئال مادرید در دیدار برگشت توانست این تیم را 4-0 شکست داده و همراه با هواداران خود جشن باشکوه صعود به فینال چمپیونزلیگ را برپا کند. کایل واکر، مدافع راست سیتزین‌ها، یکی از ستاره های این بازی بود که به خوبی توانست وینیسیوس را مهار کند.

او با اشاره به انجام موفقیت آمیز ماموریت اصلی‌اش مقابل رئال (مهار وینیسیوس) گفت: "وینی بازیکن فوق العاده ای است اما باید به عنوان یک مدافع اعتماد به نفس بالایی داشته و مثل مهاجمان سریع باشید. من به سرعت و قدرتم در نبردهای تن به تن مطمئن هستم."

1876653

مدافع سیتی معتقد است که قدرت بدنی و هیکل درشت تر عامل برتری او مقابل مهاجم رئال بود: "من هیکل درشت تری از وینیسیوس دارم و باید از این برتری بدنی به نفع خودم استفاده می کردم. مادرید بازیکنان بزرگ زیادی دارد که وینیسیوس بهترین آنهاست. وقتی وینیسیوس را خنثی می کنید، آنها برنامه دومی دارند؟"

واکر رمز موفقیت سیتی را این گونه شرح داد: "چیزی که من در تیم خودمان خیلی دوستش دارم این است که هر کس مسئولیت و نقش منحصربفردی دارد که آن را انجام می دهد. ما چهره های شاخص زیادی مثل جک گریلیش، کوین دی‌بروینه، ارلینگ هالند و... داریم اما هیچ سوپراستاری اینجا نیست و این چیزی است که ما را به رقابت کردن ترغیب می کند. در این شرایط دیگر نیاز نیست یک بازیکن همه کارها را انجام دهد."

دیدگاه‌ها