کد خبر : 1942426 | 17 خرداد 1402 ساعت 10:27 | 50.8K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای جالب ستاره منچسترسیتی: دارم پیر می‌شوم!

کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، نگرانی‌ها درباره احتمال غیبتش در فینال لیگ قهرمانان به دلیل مصدومیت را رد کرد.

ادعای جالب ستاره منچسترسیتی: دارم پیر می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی خودش را آماده می‌کند تا با تمام توان در دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر اینتر به میدان برود. 

واکر در جریان تمرین روز سه‌شنبه این تیم غایب بود و نتوانست در کنار هم تیمی‌هایش روند آماده‌سازی را طی کند و در تمرین تیمی برای هماهنگی بیشتر حاضر شود. 

او همچنین در دقایق پایانی فینال جام حذفی برابر منچستریونایتد که با قهرمانی تیمش همراه شد از زمین بازی بیرون رفت و به نظر می‌رسید که کمی احساس درد و ناراحتی دارد. 

1884049

با این حال، این مدافع انگلیسی روز گذشته در بین معدود بازیکنانی قرار داشت که برای گفتگو با رسانه‌ها و خبرنگاران حاضر شدند و اظهارات جالبی را هم درباره شرایطش مطرح کرد. 

واکر درباره غیبتش در تمرین و شرایط جسمانی‌اش به اسکای اسپورت گفت:« من خوب هستم، فقط دارم پیر می‌شوم. کاملا خوب هستم. امروز فقط یک روز اضافه برای ریکاوری بود. من در چند هفته اخیر دقایق بسیار زیادی را در زمین حضور داشتم، بنابراین سرمربی به من گفت که بهتر است داخل بمانم و برای بازی روز شنبه که مجبور هستم دوندگی زیادی داشته باشم آماده شوم. 

من خوب هستم، دقایقی که به دلیل مصدومیت دیگر بازیکنان در زمین حضور داشتم زیاد بوده است، من آنجا بودم و با تمام توان دویدم و تلاش کردم و از پسش برآمدم. من هرگز حاضر نیستم فینال لیگ قهرمانان را به هیچ قیمتی از دست بدهم.»

دیدگاه‌ها