کد خبر : 1938192 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 11:17 | 28.6K بازدید | 5 دیدگاه

شمس آذر و رکورهایی که دست نیافتی می ماند!

شمس آذر قهرمان لیگ یک که چند هفته مانده به پایان بازی ها صعودش به لیگ برتر را جشن گرفت، دیروز در بازی پایانی با نتیجه دو بر یک از سد آرمان گهر در سیرجان گذشت.

شمس آذر و رکورهایی که دست نیافتی می ماند!

به گزارش "ورزش سه"، با نتیجه ای که در سیرجان رقم خورد، شمار گل های تیم شمس آذر در 32 بازی با 67 گل رسید. این یعنی معدل 2.09 گل در هر بازی. ثبت چنین رکوردی در بازی های لیگ یک سابقه نداشته و  اگر هم داشته خیلی کم بوده. به خصوص که در لیگ یک به خاطر کیفیت بد زمین ها و بازی فشرده از سوی تیم ها گل زدن بسیار سخت است.

در لیگ برتر سپاهان تهاجمی ترین تیم لیگ برتر است که پیش از هفته پایانی 47 گل در 29 بازی به ثمر رسانده و معدل گل زده این تیم در هر بازی 1.62 است. به واقع می توان به شمس آذر لقب تهاجمی ترین تیم باشگاهی فوتبال ایران در فصل 1402-1401 داد. 2.09 گل در هر بازی از سوی شمس آذر نشان می دهد، این تیم شایسته ترین تیم برای قهرمانی در این فصل از بازی ها بود و صعود مقتدرانه ای را جشن گرفت و جای هیچ گونه حرف و حدیثی را باقی نگذاشت. امید که سبک بازی این تیم برای دیگر تیم هایی که مدعی صعود به لیگ برتر هستند، در فصول آینده الگو شود. اینکه برای صعود به لیگ برتر باید تهاجمی بازی کرد.

1876714

شمس آذر با 70 امتیاز از 32 بازی به کار خود در این فصل از رقابت ها پایان داد و این یعنی 2.18 امتیاز از هر بازی. این هم یک رکورد جالب توجه در بازی های لیگ یک است. در صورت پیروزی استقلال خوزستان در بازی پایانی و رسیدن به امتیاز 57 شمس آذر با 13 امتیاز بیشتر به نسبت دومین مدعی صعود به لیگ برتر کارنامه قهرمانی خود را ثبت خواهد کرد که این هم یک اختلاف جالب توجه بین تیم های اول و دوم است.

دیدگاه‌ها