کد خبر : 1938274 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 17:43 | 20.6K بازدید | 2 دیدگاه

افشاگری مالدینی: میلان به این دلیل دیبالا را نخرید

پائولو مالدینی ادعا کرد میلان پائولو دیبالا را نخریده تا سراغ بازیکنان جوان برود؛ اما عمل او، گفتارش را نقض می‌کند.

افشاگری مالدینی: میلان به این دلیل دیبالا را نخرید

به گزارش "ورزش سه"، از مدیر ورزشی میلان به دلیل تیمی که بسته به شدت انتقاد شده است و خیلی‌ها معتقدند دلیل شکست میلان برابر اینتر و حذف از لیگ قهرمانان، بازیکنان بی‌کیفیتی است که روی دست استفانو پیولی، مربی تیم، مانده؛ ضمن اینکه او روی نیمکت بازیکنان گره‌گشا نداشته است.

منتقدان برای خرده گرفتن به مالدینی، خریدهای تیم در تابستان گذشته -بلافاصله بعد از قهرمانی در سری A- را شاهد می‌آورند. روسونری برای خرید چارلز دی‌کتلاره پول زیادی سرمایه‌گذاری کرد ولی این بازیکن جوان چندان تاثیرگذار نبود و به دیووک اوریگی که بازیکن آزاد بود، قرارداد پر زرق و برقی پیشنهاد کرد تا به میلان ملحق شود.

مالدینی با این حرف‌ها از خودش دفاع کرد: «اینکه سراغ بازیکنی مثل دیبالا بروی، آسان‌تر و کم‌خرج‌تر می‌بود، اما آیا برای پروژه ما خرید مناسبی محسوب می‌شد؟ نه... باید با خرید بازیکنان جوان، ریسکش را هم بپذری.»

1876849

اما روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ میلان، در گزارشی نوشت رم به عنوان دستمزد به پائولو دیبالا حدود 4/5 میلیون یورو در سال ‌می‌دهد که این رقم با پاداش‌ها افزایش پیدا می‌کند، اما میلان به جای خرید دیبالا سراغ اوریگی رفت که تقریبا همانقدر دستمزد می‌گیرد، یعنی سالی چهار میلیون یورو.

تصمیم روسونری برای خرید مهاجم سابق لیورپول به جای دیبالا جواب نداده و مهاجم 28 ساله بلژیکی در 35 مسابقه در تمام تورنمنت‌ها تنها دو گل زده است.

دیدگاه‌ها