کد خبر : 1938305 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 19:57 | 15.3K بازدید | 4 دیدگاه

دو مصدوم بدموقع: بایرن نگران قهرمانی شد

توماس توخل در آستانه دیدار بایرن مونیخ با لایپزیش که روز شنبه برگزار می‌شود با شرایط بغرنجی مواجه شده است.

دو مصدوم بدموقع: بایرن نگران قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز شنبه در هفته یکی مانده به پایانی فصل بوندس‌لیگا در دیداری حساس میزبان لاپیزیش خواهد بود. اما توماس توخل در آستانه این بازی با شرایطی بغرنج مواجه شده که او را نگران از دست دادن صدرنشینی در این روزهای کلیدی کرده است.

رسانه‌های آلمانی که امروز در تمرین بایرن مونیخ حاضر شده بودند متوجه شدند که چند بازیکن مهم و کلیدی بایرن در تمرین غایب هستند. یکی از مهم‌ترین غایبان بایرن در تمرین امروز یان زومر، دروازه‌بان سوئیسی بود، که تمرین قبلی را هم به دلیل مشکل معده از دست داده بود.

1851507

نشریه کیکر و روزنامه بیلد در گزارش‌هایی از تمرین امروز بایرن غیبت یان زومر را تایید کرده و گفتند تمرین فردا جمعه تکلیف نهایی این دروازه‌بان را مشخص خواهد کرد. در صورتی که او نتواند به تمرین روز جمعه برسد قطعا در بازی مقابل لایپزیش به میدان نخواهد رفت. در این صورت با توجه به اینکه مانوئل نویر همچنان در شرایط مسابقه نیست سون اولریش وظیفه نگهبانی از دروازه تیم توخل را به عهده خواهد گرفت. اولریش 34 ساله در این فصل در رقابت‌های مختلف تنها 5 بازی برای بایرن انجام داده است.

اما این تنها نگرانی توخل در آستانه بازی روز شنبه با لایپزیش نیست. بر اساس گزارش این دو رسانه آلمانی سرژ گنابری هم در تمرین امروز غایب بود و با حضور در سالن سرپوشیده مرکز تمرینی باشگاه به صورت انفرادی زیر نظر فیزیوتراپ‌ها به تمرین پرداخت.

1874987

گنابری با 13 گل زده بهترین گلزن این فصل بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا است و غیبت او از دیدار حساس مقابل لایپزیش می‌تواند کار تیم توخل برای گلزنی را دشوار کند.

بایرن مونیخ در حالی که تا پایان فصل جاری بوندس‌لیگا دو هفته باقی مانده در حال حاضر با 68 امتیاز صدرنشین است و دورتموند با یک امتیاز کمتر تیم باواریایی را تعقیب می‌کند. لایپزیش، حریف روز شنبه بایرن، هم با 60 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها