کد خبر : 1938313 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 20:30 | 7.1K بازدید | 3 دیدگاه

رسمی: رمزدیل با آرسنال 3 ساله تمدید کرد

آرون رمزدیل، دروازه‌بان انگلیسی آرسنال، قراردادش را تا سال 2026 تمدید کرد تا خیال توپچی‌ها را بابت دروازه‌بان اول‌شان راحت کند.

رسمی: رمزدیل با آرسنال 3 ساله تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزدیل که در فصل جاری با درخشش درون دروازه آرسنال نقش مهمی در تبدیل شدن تیم میکل آرتتا به مدعی جدی قهرمانی داشت قراردادش با این باشگاه را تا سال 2026 تمدید کرد.

رمزدیل بعد از امضای قرارداد جدیدش با خوشحالی مقابل دوربین تلویزیون آرسنال قرار گرفت و گفت امیدوار است در پایان این دوره سه ساله باز هم قراردادش را تمدید کرده و سال‌های سال محافظت از دروازه توپچی‌ها را به عهده داشته باشد.

1877013

آرسنال رسما اعلام کرد که با رمزدیل قراردادی جدید امضا کرده که تا سال 2026 معتبر خواهد بود. البته در متن قرارداد بندی گنجانده شده که در صورت تمایل آرسنال می‌تواند آن را یک سال دیگر نیز تمدید کند.

رمزدیل که دو سال پیش از شفیلدیونایتد به آرسنال پیوسته بود بعد از امضای قرارداد جدیدش با باشگاه گفت: "این برای من واقعا باعث افتخار است. پوشیدن پیراهن آرسنال هدفی است که ارزش تلاش کردن را دارد. مهم نیست که دو ماه از آمدنم به آرسنال می‌گذرد یا چهار سال، یک توپچی‌ همیشه به دنبال تلاش کردن برای تیمش است."

1877014

دروازه‌بان شماره یک توپچی‌ها در ادامه گفت: "اینکه بعد از دو سال از حضورم در آرسنال به چنین جایگاهی رسیده‌ام خیلی خیلی خوشحالم می‌کند. این نشان می‌دهد که همیشه سعی‌ام این بوده که سرم را پایین بیندازم و به کارم برسم. امیدوارم چند سال دیگر یک قرارداد دیگر امضا کنم و سال‌های سال دروازه‌بان آرسنال باشم. بازی کردن در این باشگاه رویای من است."

دیدگاه‌ها