کد خبر : 1938344 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 21:54 | 11.7K بازدید | 4 دیدگاه

ترکیب اصلی لورکوزن-رم: سردار از ابتدا در میدان

ترکیب اصلی دو تیم بایر لورکوزن و آاس رم که در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا به مصاف هم می‌روند اعلام شد.

ترکیب اصلی لورکوزن-رم: سردار از ابتدا در میدان

به گزارش "ورزش سه"، رم هفته گذشته در دور رفت نیمه‌نهایی لیگ اروپا در خانه‌اش موفق شد لورکوزن را 1-0 شکست دهد و امشب در بازی برگشت بازی را با برتری یک‌گله آغاز خواهد کرد.

با اینکه قهرمان فصل گذشته لیگ کنفرانس با هدایت مورینیو روی کاغذ شانس بیشتری برای صعود به فینال دارد اما شاگردان ژابی آلونسو با توجه به اینکه امشب در خانه خودشان و در ورزشگاه مملو از تماشاچی بای‌آرنا به میدان می‌روند امید زیادی برای برگرداندن نتیجه و صعود به فینال دارند.

تیمی که امشب صعودش را به فینال قطعی کند باید به مصاف برنده دیدار یوونتوس و سویا برود. لورکوزن در رقابت‌های مختلف در 11 بازی خارج از خانه قبلی خود تنها یک بار شکست خورده که شکست مقابل رم در بازی مرحله رفت بوده است.

لورکوزن در گذشته در رقابت‌های مختلف اروپایی 7 بار مقابل تیم‌های اروپایی قرار گرفته و در هر 7 مسابقه شکست خورده است. شاگردان ژابی آلونسو قصد دارند به این روند خاتمه داده و در خانه‌شان با شکست به این بازی پایان ندهند.

سردار آزمون در مسابقه امشب از آغاز به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته و نقش مهاجم نوک را بازی خواهد کرد. ویرتز و دیابی در دو طرف سردار مثلث تهاجمی تیم ژابی آلونسو را تکمیل می‌کنند.

لورکوزن: هرادسکی، هینکاپی، تا، باکر، دمیربای، تاپسوبا، دیابی، پالاسیوس، فریمپونگ، ویرتز، آزمون

1877065

رم: پاتریسیو، ایبانیز، مانچینی، کریستانته، اسپینازولا، ماتیچ، بووه، چلیک، بلوتی، آبراهام، پیگرینی

1877066

دیدگاه‌ها