کد خبر : 1938348 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 21:59 | 53.6K بازدید | 9 دیدگاه

پروژه سه ساله داشتیم که تمام شد؛

جانشین قلعه‌نویی رسما استعفا داد

سعید الهویی با حضور در کنفرانس مطبوعاتی، پایان همکاری خود با گل‌گهر را اعلام کرد.

جانشین قلعه‌نویی رسما استعفا داد

به گزارش ورزش سه، هفته پایانی لیگ‌ با ثبت شکستی دیگر برای سرمربی جوان‌ سیرجانی‌ها به پایان رسید. سعید الهویی با حضور در‌ کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، عملکرد شاگردانش را رضایت‌بخش خواند و صحبت‌های خود را با خسته نباشید به اصحاب رسانه اینگونه آغاز کرد: فکر می‌کنم بعد از سه سال، حضورمان به همراه آقای قلعه‌نویی، پروژه سه ساله‌مان امروز به پایان رسید؛ هر چند که امروز متاسفانه مثل چند بازی اخیر، فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداد ‌و در بازی که به نظرم از لحاظ فنی لیاقت پیروز شدن داشتیم، متاسفانه بازی را باختیم.

وی در مورد بقای نفت آبادان عنوان کرد: فکر کنم خدا، امروز هوای مردم آبادان را داشت و به مردم آبادان تبریک می‌گویم ولی از لحاظ فنی شرایطمان خوب بود. روز اول، قبل از این هفت بازی و بعد از اینکه آقای قلعه‌نویی به تیم ملی انتقال پیدا کردند و پس از فضایی که برای من در آنجا ایجاد شد؛ وقتی تصمیم بر این شد که این هفت‌ بازی را اینجا باشیم و این پروژه را تمام کنیم، یک چیزی به بچه‌ها گفتم که قول می‌دهم که همیشه پشتتان هستم و پشتتان را خالی نمی‌کنم.

سرمربی گل‌گهر در مورد نتایج این تیم توضیح داد: الان هم با وجود اینکه فکر می‌کنم از لحاظ فنی، هر آن‌ چیزی که باید، در این هفت بازی انجام داده بودیم و در جریان بازی، خود بازیکنان نیز فهمیدند، نه تنها در این بازی، حتی در بازی مقابل پرسپولیس، حتی در بازی مقابل اراک، حتی در بازی مقابل هوادار یا ذوب‌آهن، خود بازیکنان هم متوجه شدند که تمام برنامه‌های تمرینی و تاکتیکی‌مان برای پیروزی بود ولی اگر کسی یا گروهی از بازیکنان به هر دلیلی نتوانستند در واقع وظیفه‌شون را به درستی انجام دهند، بازهم براساس قولی که به آن‌ها داده بودم، چه این بازی، چه بازی پرسپولیس و چه بقیه بازی‌ها تقصیری گردن بازیکنان نمی‌اندازم.

1869323

او ادامه داد: مقصر صددرصد من هستم و معذرت‌خواهی می‌کنم بابت اتفاقات رخ داده ولی در تایم‌هایی از بازی بابت فوتبالی که تیم‌مان ارائه می‌داد، لذت بردم. امیدوارم که این روند در باشگاه گل‌گهر ادامه‌دار باشد و فکر کنم باشگاه‌ گل‌گهر از معدود باشگاه‌های ایرانی است که مدیریت کلان آن چه آقای مهندس ستیغی و مدیریت باشگاه جناب آقای اسفندیارپور و‌ هیئت مدیره در رأس آن آقای دکتر حریری، رویکرد مثبت و درست به فوتبال و‌ ورزش دارند.

الهویی در خصوص شرایط کار در گل‌گهر گفت: یک پروژه سه ساله طراحی شد که گل‌گهر با آن شرایط، شاید یک روز‌ آقای اسفندیارپور دوست داشته باشند در این مورد صحبت کنند. من به عنوان نماینده باشگاه در این سه سال عرض می‌کنم، باشگاه گل‌گهر یکی از تیم‌های متوسط لیگ از لحاظ هزینه بود ولی با رویکرد عالی، منظم و درست توانستیم پله به پله بدون اینکه بخواهیم هزینه و ریخت و‌ پاش اضافی داشته باشیم مدیریت ما در فنی و کادر اجرایی و بازیکنان در کنار هم، این تیم را به یکی از رأس‌های قدرت فوتبال ایران تبدیل کنیم.

دستیار پیشین قلعه‌نویی در پایان گفت: امیدوارم که همین رویکرد در این باشگاه برای سال‌های آینده ادامه داشته باشد. خاطرات خوش زیادی از باشگاه گل‌گهر و مردم‌ سیرجان در ذهنم‌ ثبت شده است و سعی می‌کنم چیزهای بد را فراموش کنم به خصوص روزهایی که فوتبال روی خوشش را به من نشان نداد. آرزوی‌ بهترین‌ها را برای باشگاه گل‌گهر دارم و ان‌شاءالله که در ادامه همین مسیر، روند مثبت را داشته باشد و به هر آنچه که حق خودش است، برسد.

دیدگاه‌ها