کد خبر : 1938349 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 22:07 | 100.9K بازدید | 12 دیدگاه

باز هم می‌گویم شرایطش‌ باشد کره و عربستان را می‌برم

ساکت: با هوادار میلیاردر شدم و شرمنده‌ام

ساکت الهامی، سرمربی هوادار، در نشست خبری پس از بازی با هوادار صحبت‌های طنز جالبی انجام داد که یکی از آن‌ها داستان قرض 2 میلیونی تارتار بود.

ساکت: با هوادار میلیاردر شدم و شرمنده‌ام

به گزارش ورزش سه، هوادار در آخرین بازی خود در لیگ بیست و دوم مقابل ذوب آهن در اصفهان به تساوی 3-3 رسید تا فصل را با 33 امتیاز و رتبه دهم به پایان برساند. ساکت الهامی تاکید کرد که تیمش در این دیدار مستحق برد بود و با اشتباهات داور سه امتیاز را از دست داد.

ویدئو: 301170

سرمربی هوادار در شروع نشست خبری خود گفت: "به بچه‌های خودم خسته نباشید می‌گویم. آنها 90 دقیقه منظم و فوق‌العاده با برنامه بازی کردند. در این چند سال اخیر هیچ تیمی ذوب آهن را اینگونه در خانه اذیت نکرده بود. از اینکه نتوانستیم پیروز شویم ناراحت هستم. به نظرم کاملا برتر بودیم و در هر دو نیمه وقتی گل خوردیم که تیم برتر زمین بودیم. فکر می‌کنم توپ به دست دروازه‌بان ما نخورد چون گل‌هایی هم که زدند بدون برخورد به او وارد دروازه شد. این بهترین بازی هوادار در این فصل بود."

او با انتقاد از داور بازی گفت: "فکر می‌کنم گل سوم ذوب آهن صد در صد خطا بود. یک صحبت دوستانه با داور بازی دارم. اسم او امیر عرب براقی است نه علی فغانی. علی فغانی خودش به این جایگاه رسیده است و عرب براقی هم باید خودش باشد نه فغانی. او باید بهترین خودش باشد نه اینکه با تیم‌ها لجبازی کند. سی هفته است که یک کلمه در مورد داوری حرف نزدم. ولی داور امروز بازی را به ضرر ما مدیریت کرد. امیر عرب براقی داور خوبی است و این چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌کند. با این وجود قضاوت او امروز خوب نبود. فکر نمی‌کنم هیچ مربی‌ای در فصل جاری اندازه من از داوران تشکر کرده باشد. ما می‌توانستیم با پیروزی در این دیدار بالاتر از ذوب آهن قرار بگیریم."

ساکت الهامی ضمن تشکر از مدیریت هوادار تاکید کرد: "مالکیت و مدیریت باشگاه امسال عالی بود. نسبت به چیزی که تعهد داشتند فوق‌العاده عمل کردند. دوست دارم کاش منتشر می‌شد تا مردم بفهمند بودجه تیم‌ها چگونه است. با این وجود از همان روز اول که این کار را قبول کردم شرایط را می‌دانستم و از آن خوشحالم. دنبال بهانه و بضاعت نیستم. ممنون همه اعضای باشگاه هستم و دست تک تک شان را می‌بوسم. برای تیم خودم و تیم پرریشه ذوب آهن در ادامه آرزوی موفقیت می‌کنم."

او در پاسخ به این سوال که آیا با هوادار قرارداد دارد که این گونه تشکر می‌کند گفت: "نه قرارداد ندارم ولی از اینکه در کنار هوادار هستم افتخار می‌کنم. صحبتی هم نکردم. انسان باید قدرشناس باشد. از آقای حدادیان در نساجی و آقای زنوزی در تراکتور هم تشکر کرده بودم. فوتبال ما به این جور چیزها توجه نمی‌کند. هر کس خوشگل‌تر و نالان‌تر است خریدار بیشتری دارد. به نظر من بهترین تیم لیگ هوادار بود. بیشترین پول را ما گرفتیم و بیشتر از بضاعتمان بودیم. من شرمنده مسئولان و بازیکنان شدم. پولی که دادند من را میلیاردر کرد و زندگی‌ام را به چرخه انداخت. اگر خواستند برایشان جبران می‌کنم."

1871884

الهامی در مورد صحبت‌هایش در خصوص هدایت تیم ملی که خیلی جنجال به پا کرد و باعث افزایش فشار روی هوادار شد گفت: "بعد از آن داستان ما پرسپولیس را بردیم. هیچ وقت از حرف‌هایی که زدم عقب‌نشینی نمی‌کنم. همیشه این گونه است که اگر به خودم ایمان نداشته باشم شما هم به من ایمان نخواهید داشت. در فوتبال همه چیز ممکن است. وقتی سرمربی هوادار شدم همه می‌گفتند که مدعی اول سقوط هستیم ولی دیدید که چه فوتبال خوبی انجام دادیم. همان حرف‌ها را بازهم می‌گویم چون با حرف مردم مربیگری نمی‌کنم. گفتم که کره را با تیم ملی و در شرایطش می‌برم نه با هوادار. به خاطر همان وقتی لیست بیرون آمد اولین نفر من انصراف دادم چون شرایطش را نداشتم که کره و عربستان را ببریم. هر وقت شرایطش را داشتیم و مسئولیت قبول کردم دین خودم را ادا می‌کنم. اگر کسی هم از آن مصاحبه ناراحت شد من عذرخواهی می‌کنم. 
مهدی تارتار از سال 1381 دو میلیون تومان به من بدهکار است. آن زمان دلار 120 تک تومان بود. اگر قبول نمی‌کند حرفی ندارم. ایشان دو میلیون را بدهد می‌توانم به مطب روانشناسی بروم چون ماهی یک جلسه نوبت روانشناسی دارم. اگر هم گفت نیستم به والله بدهکار است. 21 سال است که این پول را نتوانسته‌ام بگیرم و بد است که برویم کلانتری! پول من را بدهد و تمام شود."

دیدگاه‌ها