کد خبر : 1938367 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 08:30 | 107.8K بازدید | 8 دیدگاه

سینا سعیدی‌فر، فراتر از دروازه‌بان سوم!

وقتی رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد؛ در بازی با تراکتور ریکاردو ساپینتو به حسین حسینی استراحت داده است، خیلی‌ها بیم دروازه استقلال را به خود راه دادند!

سینا سعیدی‌فر، فراتر از دروازه‌بان سوم!

به گزارش "ورزش سه"، قابل باور نبود در روزهایی که علیرضا رضایی دروازه‌بان دوم استقلال برای بازگشت به ترکیب تیم تلاش می‌کند و هنوز به طور کامل مهیای بازگشت به ترکیب نشده است، ریکاردو ساپینتو به سید حسین حسینی مرخصی بدهد؛ دروازه‌بان اول و کاپیتان استقلال. اما این تصمیم سرمربی پرتغالی هوشمندانه بود. یک به خاطر اینکه سید حسین به خاطر بازی‌های متوالی برای تیم در لیگ برتر و همچنین جام حذفی خسته شده بود و از سویی به نظر می‌رسید، به دلیل از دست دادن شانس قهرمانی در لیگ برتر همانند دیگر بازیکنان استقلال نیاز به استراحت داشت و از همه مهم‌تر اینکه ریکاردو ساپینتو از سینا سعیدی‌فر شناخت داشت و می‌دانست او در یک روز سخت و در شرایطی که استقلال به دنبال پایانی خوب در لیگ برتر بود، می‌تواند در قامت یک دروازه‌بان مطمئن در ترکیب تیم آبی حاضر شود.

1877113

پیش از اینکه استقلال برتری خود را به تیم تراکتور تثبیت کند، سینا سعیدی فر در چند صحنه واکنش‌های خوبی داشت و حتی در یک صحنه در یک موقعیت تک به تک دروازه استقلال را نجات داد. در صحنه منجر به گل که توسط قنبری زده شد، صحنه آهسته نشان می‌دهد، توپ در لحظه آخر با برخورد به پای روزبه چشمی تغییر مسیر می‌دهد و درست جلوی دستان سینا به زمین می‌خورد و ضربه را غیر قابل مهار کرد. در دیگر صحنه‌هایی که منجر به شوت از سوی بازیکنان تراکتور شد، سینا جای‌گیری خوبی داشت و اجازه نداد، دروازه استقلال بیش از یک بار باز شود و در نهایت در هفته پایانی لیگ برتر با خاطره‌ای خوش زمین بازی را ترک کرد.

1877114

سینا با نمایشی که در بازی با تراکتور داشت، نشان داد می‌تواند یک دروازه‌بان مطمئن در چارچوب دروازه آبی برای روزهایی باشد که دروازه‌بان اول مصدوم می‌شود یا می‌خواهد استراحت کند. او با این نمایش شاید هم جایگاهش را در بین دروازه‌بانان استقلال نزد ریکاردو ساپینتو ارتقاء داده باشد.

دیدگاه‌ها