کد خبر : 1938372 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 00:28 | 18.4K بازدید | 1 دیدگاه

سویا - یوونتوس: این بازی قرار نیست تمام شود (عکس)

نیمه دوم دیدار تیم‎‌های یوونتوس و سویا بالاخره رنگ گل به خود دید.

سویا - یوونتوس: این بازی قرار نیست تمام شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های سویا و یوونتوس در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفته‌اند و نیمه دوم این دیدار با تساوی 1-1 دنبال می‌شود.

این بازی در نیمه نخست با موقعیت‌های گلزنی قابل توجهی دنبال شد و دو تیم شانس‌های مناسبی برای باز کردن دروازه حریف در اختیار داشتند اما درخشش دروازه‌بان‌ها مانع از این اتفاق شد.

بازی جذاب سویا و یوونتوس بالاخره در نیمه دوم با گل همراه شد و اولین گل بازی توسط تیم میهمان به ثمر رسید. دوشان ولاهوویچ یک دقیقه پس از تعویض به جای مویزه کین تیمش را پیش انداخت.

ضربه سر آدرین رابیو روی پاس فدریکو کیه‌زا بین مدافعان سویا به ولاهوویچ رسید که او پا به توپ پیش رفت و در نزدیکی دروازه در حالی که یاسین بونو از چارچوب خارج شده بود با ضربه چیپ توپ را از بالای دستان او عبور داد و در دقیقه 75 گلزنی کرد.

ویدئو: 301232

این گل 6 دقیقه بعد با جواب سویا همراه شد و تیم میزبان به گل تساوی دست پیدا کرد. سوسو که با سماجت لاملا در نزدیکی محوطه جریمه یووه به توپ رسید از تکل لئاندرو پارادس عبور کرد و با ضربه پای چپ قوی توپ را به تور دروازه چسباند تا وویچک شزنی را مغلوب خود کند.

ویدئو: 301234

این 2 گل موجب شد تا با توجه به تساوی 1-1 در مسابقه رفت، بازی به وقت اضافه کشیده شود و در 30 دقیقه آینده تکلیف تیم صعود کننده به دور بعدی مشخص شود.

1877116
1877117

دیدگاه‌ها