کد خبر : 1938466 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 15:32 | 8K بازدید | 11 دیدگاه

توخل: قهرمانی نه، فقط 3 امتیاز فردا مهم است

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری بازی با لایپزیگ درباره شانس قهرمانی در بوندسلیگا و وضعیت بازیکنانش صحبت کرد.

توخل: قهرمانی نه، فقط 3 امتیاز فردا مهم است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته سی و سوم مسابقات بوندسلیگا فردا شب به مصاف لایپزیگ می‌رود.

بایرن با کسب 68 امتیاز در فاصله 2 هفته مانده به پایان مسابقات در صدر جدول ردهبندی قرار دارد.

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ درباره شانس قهرمانی تیمش در نشست خبری گفت: "معمولاً عنوان قهرمانی برای بایرن زودتر تعیین می‌شود. ما باید به خودمان نگاه کنیم و روی وظایف خود تمرکز کنیم. حریف سرسختی پیش رو داریم. می‌خواهیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. فقط 3 امتیاز فردا برای ما مهم است."

لایپزیگ؟
ما نقاط قوت لایپزیگ را می‌دانیم، به خصوص در مرحله انتقال توپ. اگر می‌خواهیم بازی را کنترل کنیم، مهم است که از ضدحملات قبل از وقوع جلوگیری کنیم. باید مراقب توپ باشیم. ما باید ترکیب مناسبی داشته باشیم. این یک کار چالش برانگیز است.

لوکاس هرناندز؟
نمی‌توانم صبر کنم تا او در کنار ما در زمین باشد. این تاثیرگذار است که چقدر حرفه‌ای است. او همیشه لبخند بر لب دارد، او همیشه باروحیه است، حتی اگر در شرایط سختی قرار داشته باشد. برای من او یک بازیکن برجسته است.

وضعیت بازیکنان؟
لوکاس هرناندز و مانوئل نویر بیرون هستند، آلفونسو دیویس هنوز در دسترس نیست و اریک ماکسیم چوپوموتینگ نیز برای فردا آماده نیست. بقیه همگی در تمرین بودند و آماده بازی هستند.

1877306

آینده ژائو کانسلو؟
این تصور را دارم که او اینجا احساس راحتی می‌کند اما در نهایت همه طرف‌ها بخشی از تصمیم هستند. میل او در تمرین بینظیر است. این احساس را دارم که او واقعاً خوشحال است. بعد از پایان فصل درباره همه چیز صحبت خواهیم کرد.

گورتزگا در ترکیب اصلی بازی می‎‌کند؟
لئون همیشه فرصت‌هایی برای شروع دارد. او خیلی خوب تمرین کرد. ما مقابل شالکه به سمت رویکرد هجومی‌تری رفتیم. رایان گراونبرخ نیز پس از بازی در وردربرمن، شایسته شروع بازی بود. همیشه به حریفان هم بستگی دارد.

جست,جو برای شماره 6؟
تلاش خوبی بود اما من برنامه‌ریزی تیم را در اینجا فاش نمی‌کنم.

وضعیت پاوارد؟
از هدایت بنجامین خوشحالم. او کاملاً ثابت است، بسیار محکم است و سطح بسیار بالایی دارد. او می‌تواند هر دو پست دفاع میانی و کناری بازی کند. او موقعیت‌های زیادی در دفاع به ما می‌دهد. من برای او بسیار خوشحالم. او اعتماد به نفس زیادی دارد. فردا می‌ببینیم کجا بازی خواهد کرد.

ماه‌های اول در بایرن؟
نمی‌خواهم خودم را قضاوت کنم. تیمی را پیدا کردم که دوست دارد یاد بگیرد. آن‌ها به فوتبال اهمیت می‌دهند. همه حاضرند منیت خود را کنار بگذارند. یک باشگاه بسیار حرفه‌ای پیدا کردم. فضای خوبی در اینجا حاکم است.

دیدگاه‌ها