کد خبر : 1938502 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 17:13 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان جدید رحمتی مقابل منصوریان (عکس)

هافبک آلومینیوم در آخرین بازی فصل بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو داشت.

کاپیتان جدید رحمتی مقابل منصوریان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم در آخرین مسابقه فصل مقابل فولاد خوزستان نتوانست از میلاد فخرالدینی به خاطر محرومیت بهره ببرد و امیر نوری، کاپیتان اول اراکی‌ها و همچنین اسماعیل شریفات نیز روی نیمکت بودند تا سید مهدی رحمتی تصمیم به انتخاب یک کاپیتان جدید برای تیمش بگیرد.

محمود قائدرحمتی که در سال صعود آلومینیوم اراک یکی از مهره‌های اصلی این تیم بود و پس از آن یک فصل را در نساجی مازندران سپری کرد، به خاطر تجربه حضورش در ایرالکو، با نظر رحمتی و البته تصمیم مصطفی احمدی، دیروز به‌عنوان نفر اول در صف بازیکنان تیمش وارد زمین مقابل فولاد خوزستان شد و تجربه جدیدی به دست آورد.

1877366

قائدرحمتی که سه سال حضور در آلومینیوم را تجربه کرده، در این فصل سه گل حساس مقابل ملوان انزلی، مس کرمان و سپاهان به ثمر رسانده و در کنار دو پاس گل، توانسته یک پنالتی هم بگیرد تا تبدیل به یکی از موثرترین شاگردان رحمتی باشد و دیروز هم تلاش زیادی به‌عنوان کاپیتان در دیدار با فولاد داشت.

رحمتی بارها تاکید به تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان با باشگاه آلومینیوم تمام شده، داشته و اشاره کرده این تیم برای موفقیت در فصل آینده نیاز به تمدید با هشت بازیکن ازجمله قائدرحمتی دارد تا بتوانند نتایج بهتری از این فصل بگیرند.

دیدگاه‌ها