کد خبر : 1938527 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 19:04 | 94.5K بازدید | 36 دیدگاه

مربیگری در این پیکان کار هر کسی نبود

کاظمی: گل من جلوی قهرمانی سپاهان را گرفت!

شاید اگر شکست سپاهان به پیکان نبود این تیم می‌توانست قهرمان شود؛ این جمله‌ای است که مدافع پیکان می‌گوید.

کاظمی: گل من جلوی قهرمانی سپاهان را گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی پیکان در لیگ برابر مس رفسنجان بود که با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت. محمدعلی کاظمی درباره بازی روز گذشته تیمش مقابل مس به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود و توانستیم بازی مالکانه‌ای انجام بدهیم. با توجه به اینکه تیم خیلی جوانی داریم، خیلی باتجربه بازی کردیم. مس رفسنجان تیم خیلی خوبی بود و با برنامه بازی می‌کردند اما ما مستحق بودیم سه امتیاز را بگیریم و بازی را ببریم.

او در جریان بازی با مس یک شوت از راه دور زد که با اختلافی اندک از کنار دروازه عبور کرد. کاظمی در این خصوص بیان کرد: خدا را شکر در هر دو نیمه خوب بازی کردیم و توانستیم تیم مس رفسنجان را تحت فشار بگذاریم و موقعیت‌سازی کنیم. دقیقه ۵۶ بود که یک موقعیت ایجاد شد و توانستم یک شوت خوب بزنم ولی بدشانسی آوردیم که گل نشد و اگر به گل تبدیل می‌شد گل خیلی زیبایی می‌شد.

مدافع راست پیکان در مورد داوری و پنالتی‌ای که برای تیمش گرفته شد، اینطور توضیح داد: در دقایق پایانی بود که یک پنالتی به نفع ما گرفته شد و داور هم خیلی به صحنه نزدیک بود. گلر تیم مقابل روی ابراهیم صالحی خطا کرد و واضح بود حتی نیازی به کارشناسی ندارد.

کاظمی در مورد عملکرد پیکان در فصلی که گذشت گفت: پیکان امسال جوان‌ترین و کم هزینه‌ترین لیگ بود و در آسیا هم جوان‌ترین تیم لقب قرار گرفت. من فکر نمی‌کنم کسی بتواند در لیگ برتر با چنین تیم جوانی کار کند؛ هرچند که تیم جوان ما با تجربه هم بود. آقای حسینی واقعا برای تیم خیلی زحمت کشید و در کارش جدی بود و توانست چنین تیمی جمع کند.

کاظمی با اشاره به گل سه امتیازی که در نیم فصل اول به سپاهان زد و باعث رقم خوردن یکی از 3 شکست این تیم شد، افزود: در دور رفت به سپاهان یک گل سه امتیازی زدم که یکی از بهترین روزهای فوتبالی‌ام بود. حس می‌کنم سپاهان به این سه امتیاز برای قهرمانی نیاز داشت و آن پیروزی ما بود که جلوی قهرمانی سپاهان را گرفت.

دیدگاه‌ها