کد خبر : 1938531 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 19:12 | 67.6K بازدید | 71 دیدگاه

دیدار مهم پرز و آنچلوتی: رئال جدید استارت خورد

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، امروز در محل تمرین با کارلو آنچلوتی دیدار کرد.

دیدار مهم پرز و آنچلوتی: رئال جدید استارت خورد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش نشریه مارکا، فلورنتینو پرز صبح امروز برای دیدار با کارلو آنچلوتی در والدبباس حضور یافت.

حذف در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از شکست سنگین مقابل منچسترسیتی، فصل را برای رئال عملاً با عدم قهرمانی در لیگ و قهرمانی کوپا دل ری به پایان رساند.

بنابراین پرز فرصت را غنیمت شمرد تا پس از این حذف دردناک برای رئال، با آرامش وضعیت تیم را در دیدار با کارلو آنچلوتی بررسی کرده و این دو برای برنامه‌های نقل و انتقالاتی هم گفتگوهایی داشته‌اند.

پرز علی‌رغم عدم راهیابی به فینال لیگ قهرمانان همچنان تمایل زیادی به همکاری با آنچلوتی دارد. صبح امروز تعهد هر دو برای بهبود پروژه رئال دوباره مشخص شد.

1877412

رئیس باشگاه با تایید نشریه مارکا در این دیدار به صراحت گفته که تیم مطابق با سیاست باشگاه تقویت خواهد شد. مهمتر از همه اینکه پرز و آنچلوتی در مورد نحوه عملکرد تیم هم گفتگو داشته‌اند.

آنچلوتی اولین کسی است که به تغییرات در ترکیب چراغ سبز نشان داده و باشگاه مطابق سیاستش می‌خواهد جوانان در فصل آینده نقش‌های بیشتری در ترکیب اصلی داشته باشند.

در بین گزینه‌های احتمالی برای نقل و انتقالات تابستان، جود بلینگام هدف اصلی است، علاوه بر مهاجمی که بتواند جانشین خوبی برای کریم بنزما باشد. ماریانو به عنوان جایگزین این بازیکن روی نیمکت حضور داشته اما آنچلوتی به او اعتماد زیادی ندارد.

دیدگاه‌ها