کد خبر : 1938534 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 19:24 | 12.4K بازدید | 10 دیدگاه

پیولی: انتقاد ممنوع، تا آخر فصل صبر کنید

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل سمپدوریا از رسانه‌ها و هواداران خواست فعلا از انتقاد خودداری کنند و در سه بازی باقی‌مانده پشت تیم‌شان باشند.

پیولی: انتقاد ممنوع، تا آخر فصل صبر کنید

به گزارش "ورزش سه"، میلان همچنان به خاطر حذف شدن از نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان غمگین است. آنچه این غم را تلخ‌تر می‌کند، این است که روسونری در مقابل حریف سنتی‌ و همشهری‌اش اینتر به میدان رفت و با دو شکست در دو بازی رفت و برگشت حذف شد تا ماجراجویی اروپایی‌اش به پایان برسد.

میلان در حال حاضر در رتبه پنجم سری آ قرار دارد و برای ورود به جمع چهار تیم اول و کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده سه بازی فرصت دارد.

استفانو پیولی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با سمپدوریا، گفت میلان به مسائلی مثل کسر امتیاز از یوونتوس که در کنترلش نیست فکر نمی‌کند و به دنبال کسب حداکثر امتیاز از سه بازی باقی‌مانده از فصل است. او از رسانه‌ها و هواداران میلان خواست فعلا انتقادها را تا پایان فصل متوقف کنند و از تیم‌شان حمایت کنند.

1877423

اهمیت سه بازی آخر برای میلان
ما در جدول سری آ عقب‌تر از جایی هستیم که می‌خواستیم و هدف گرفته بودیم. ولی تنها چیزی که حالا باید به آن فکر کنیم بازی فرداست. خوشبختانه این فصل سه‌شنبه شب و بعد از باخت ما در اروپا تمام نشده و سه مسابقه دیگر در پیش داریم که می‌توانیم خودمان را نشان بدهیم.

وضعیت روحی تیم چطور است؟
ما خیلی ناراحت شدیم و می‌خواستیم بهتر کار کنیم و به فینال برسیم. ناراحتی هنوز هم هست ولی برای فردا آماده‌ایم. باید طوری واکنش نشان بدهیم که به همه ثابت شود یک تیم بزرگ هستیم. کسب سهمیه خیلی مهم است. فعلا همه قضاوت‌ها و انتقادها باید تا پایان فصل متوقف شود؛ چون صعود به چمپیونزلیگ خیلی مهم است.

دید واقع‌گرایانه برای میلان این نیست که به دنبال سهمیه لیگ اروپا باشد؟
تنها چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد پیروزی در بازی فرداست. بقیه مسائل از کنترل ما خارج است و نباید به آنها فکر کنیم.

احساس می‌کنید اینتر تیمی بهتر از شماست؟
در هر دو بازی آنچه تفاوت را رقم زد نیمه اول هر دو مسابقه بود. در دور رفت ظرف چند دقیقه دو گل خوردیم. در نیمه دوم هم نتوانستیم گل بزنیم. تقصیر خودمان بود. ولی باید فراموش کنیم و رو به جلو نگاه کنیم.

چرا میلان مقابل تیم‌های کوچک اینقدر امتیاز از دست داد؟
من در این مورد دارم به نتیجه می‌رسم. بله این را قبول دارم که در این جور بازی‌ها مشکلات زیادی داشتیم.

سه تیم ایتالیایی در سه فینال اروپایی: به نظرت مشکلات فوتبال ایتالیا حل شده؟
گفتنش سخت است. باید ببینیم این روند ادامه پیدا می‌کند یا نه. البته باید از تیمهای ایتالیایی به خاطر درخششی که در اروپا داشتند تقدیر کنیم.

وضعیت ابراهیموویچ؟
او هنوز تمرین با تیم را شروع نکرده. نمی‌دانم تا پایان این فصل به تیم اضافه می‌شود یا نه ولی امیدوارم این اتفاق بیفتد.

انتظار پیولی از بازی با سمپدوریا
سمپدوریا تیمی است که با غرور بازی می‌‌کند. آنها حریف دشواری هستند. البته منظورم این نیست که از الان دست‌هایم را بالا ببرم و تسلیم بشوم، ولی سمپدوریا خوب فوتبال بازی می‌کند و چیزی برای از دست دادن ندارد. اگر آنها مثل همیشه با شور و غرور بازی کنند کار برای ما سخت خواهد شد. 

دیدگاه‌ها