کد خبر : 1938537 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 19:39 | 39K بازدید | 17 دیدگاه

مجتبی حسینی ماموریت دشوار را می‌پذیرد؟

سرمربی امیدها انتخاب شد و فقط باید بله بگوید!

مدیران فدراسیون فوتبال روی انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم امید به جمع‌بندی رسیده‌اند و در انتظار پاسخ این سرمربی هستند.

سرمربی امیدها انتخاب شد و فقط باید بله بگوید!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای انتخاب سرمربی تیم امید در راه رسیدن به المپیک پاریس از مدت‌ها قبل یکی از مسائل داغ فوتبال ایران بوده است. زیر 23 ساله‌های ایران نزدیک به یک سال است که هیچ اردویی نداشته‌اند و حتی سرمربی این تیم هم مشخص نبوده و حالا با نزدیک شدن به تورنمنت‌های پیش‌رو ، فدراسیون به دنبال انتخاب سرمربی جدید است.

در این خصوص از حدود یک ماه قبل که پرونده انتخاب سرمربی تیم امید پیش آمد، فدراسیون‌نشینان به منظور ایجاد تعامل نظر سرمربی تیم ملی بزرگسالان را در این خصوص پرسیدند و امیر قلعه‌نویی رای به انتخاب سیدمجتبی حسینی سرمربی پیکان داد. با ورود حبیب کاشانی به مدیریت تیم امید، اما او گزینه‌های دیگری را مطرح کرد و حتی مذاکراتی نیز با آنها انجام شد، اما در نهایت با گذشت چند هفته حالا به نظر می‌رسد مدیران فدراسیون روی انتخاب مجتبی حسینی به جمع‌بندی رسیده‌اند.

برخی خبرگزاری‌ها امروز از نهایی شدن انتخاب حسینی به عنوان سرمربی تیم فوتبال المپیک خبر دادند و اعلام کردند قرار است مدیران فدراسیون در اسرع وقت با این مربی وارد مذاکره شود و در صورت توافق دوطرفه نام حسینی از طریق رسانه‌های رسمی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی امیدها اعلام شود.

این در حالی است که حسینی در نشست خبری قبل از بازی با مس رفسنجان گفته بود هیچ مذاکره‌ رسمی‌ای با او انجام نشده و البته از روند انتخاب سرمربی جدید امیدها گلایه کرده بود. حسینی با بیان اینکه برخی آدم‌های اطراف تیم امید سیاسی هستند، اعلام کرد فقط در جایی کار می‌کند که با او با احترام برخورد شود تا به این شکل دلخوری خود از وسط آمدن نامش از حدود یک ماه قبل و مذاکره با مربیان دیگر را اعلام کرده باشد.

در این شرایط مجتبی حسینی باید در جلسه با مدیران فدراسیون فوتبال شرکت کند. او حالا در آستانه قرار گرفتن در یک چالش سخت دیگر قرار گرفته و اگر این مسئولیت مهم را بپذیرد، ماموریت سختی را شروع خواهد کرد. ماموریتی که باید به شکسته شدن طلسم نزدیک به 50ساله نرفتن به المپیک ختم شود و این همان مسئله‌ای است که شاید باعث انصراف حسینی از هدایت امیدهای فوتبال ایران شود. البته که برخی مسائل دیگر از جمله امکانات سخت‌افزاری و شرایط آماده‌سازی تیم نیز مطرح است و ممکن است دو طرف در این خصوص هم به توافق نرسند.

دیدگاه‌ها