کد خبر : 1938679 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 16:05 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

باید به خاطر آنها برنده شویم

سیمئونه: این بچه‌ها انگیزه ما را بیشتر کردند

دیه‌گو سیمئونه گفت که حضور انبوهی از کودکان در محل تمرین امروز اتلتیکو باعث ایجاد انگیزه بیشتر در میان بازیکنان این تیم شده است.

سیمئونه: این بچه‌ها انگیزه ما را بیشتر کردند

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید بعد از 34 بازی، با 69 امتیاز پس از بارسا و رئال در رتبه سوم لالیگا قرار دارد. اتلتیکو هفته قبل شکستی عجیب برابر تیم قعر جدولی الچه متحمل شد و جایگاه دوم را از دست داد. حریف فردای اتلتیکو تیم اوساسوناست.

1877639

دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری این بازی گفت: «در الچه و به خصوص در نیمه دوم، موقعیت‌های خوبی داشتیم که به دلیل عدم تمرکز کافی از آنها استفاده نکردیم. خوشبختانه هنوز چهار بازی باقی مانده است و بازیکنان می‌خواهند تلاش کنند تا سهمیه را قطعی کنند و با یک تساوی نیز به این هدف خواهیم رسید. اکنون ما برابر رقیبی بزرگ با یک مربی بزرگ که برای حضور در اروپا تلاش می‌کند بازی داریم. هر دو تیم انگیزه‌های کافی برای درخشش دارند.»

استقبال 10 هزار نفری (با حضور تعداد زیادی کودک) از تمرین تیم: «ورود به ورزشگاه و دیدن این همه هوادار به خصوص کودکان واقعا هیجان انگیز بود. مانند زمانی که با پدرم به ورزشگاه می‌رفتم. بچه‌ها فوتبالیست‌ها را تحسین می‌کنند، بنابراین امیدوارم بتوانیم فردا با یک بازی خوب، آنها را خوشحال کنیم. انگیزه ما بیشتر از قبل شده است.»

وضعیت یان اوبلاک: «مهم‌تر از هر چیزی سلامتی بازیکن است. الان حس بهتری دارد و باید دید به ادامه فصل خواهد رسید یا خیر.»

1877640

غایبان اتلتیکو: «همه تیم‌ها مصدومانی دارند. از 6 موردی که اکنون داریم، سه مصدومیت عضلانی نیستند. همیشه آسیب‌دیدگی وجود خواهد داشت، زیرا فوتبال یک ورزش فیزیکی با برخوردهای زیاد و بعضا شدید است. گاهی اوقات شما شانس بیشتری دارید و گاهی اوقات کمتر.»

حضور کودکان در استادیوم‌ها کمتر و کمتر می‌شود: «نمی‌دانم تعداد بچه‌ها نسبت به قبل کمتر شده یا نه. من خیلی چیزها را از روی نیمکت می‌بینم. آمدن با یک بچه دو ساله به ورزشگاه سخت است چون باید به او بیشتر از بازی توجه کرد اما بچه‌های 6 یا 7 ساله باعث می‌شوند یک ارتباط بسیار خوب بین والدین و فرزندان، شکل بگیرد و این تجربه‌ای فوق‌العاده برای یک خانواده است.»

دیدگاه‌ها