کد خبر : 1938707 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 17:52 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

نگرانی در آنفیلد: فن‌دایک نزدیک بود ضربه‌ مغزی شود!

برخورد شدید ویرژیل فن‌دایک، مدافع لیورپول، با یک بازیکن استون‌ویلا در دقایق اولیه دیدار امروز دو تیم، هواداران را به شدت نگران سلامت این دو کرد.

نگرانی در آنفیلد: فن‌دایک نزدیک بود ضربه‌ مغزی شود!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از دقایقی پیش در هفته سی و هفتم لیگ برتر در خانه‌اش آنفیلد به مصاف استون‌ویلا رفته است. دیداری حساس که برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ از اهمیت زیادی برخوردار است.

در دقایق اولیه مسابقه برخورد شدیدی که بین ویرژیل فن‌دایک، مدافع لیورپول و اولی واتکینز، مهاجم ویلا، اتفاق افتاد به نگرانی شدید بابت سلامت این دو بازیکن دامن زد چرا که برخورد از ناحیه سر دو بازیکن بود.

در حالی که تنها 5 دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود لیورپول در سمت چپ صاحب یک ضربه آزاد شد. قرمزها توپ را به درون محوطه جریمه استون‌ویلا ارسال کردند و فن‌دایک که برای استفاده از این ضربه آزاد جلو کشیده بود همزمان با اولی واتکینز، مهاجم ویلا، که برای کمک به سازمان دفاعی تیمش عقب آمده بود به هوا برخاست.

1877696

فن‌دایک و واتکینز به شدت از ناحیه سر با هم برخورد کرده و نقش زمین شدند. در حالی که تماشاچیان حاضر در ورزشگاه نگران سلامتی این دو بازیکن بودند تیم‌های پزشکی به سرعت وارد زمین شدند تا به آنها رسیدگی کنند.

فن‌دایک زودتر از واتکینز به شرایط عادی برگشت و از زمین بلند شد اما پزشکان استون‌ویلا برای زمان طولانی مشغول رسیدگی به وضعیت اولی واتکینز بودند. اما در نهایت او هم به مسابقه برگشت تا هواداران حاضر در ورزشگاه نفس راحتی بکشند.

دیدگاه‌ها