کد خبر : 1938716 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 18:18 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

خطای دید در عکسی که حسابی سر و صدا به پا کرد

جنجال در فوتبال ترکیه به‌خاطر پرتاب آب دهان!

فوتبال ترکیه درگیر انتشار تصویری از لحظه پرتاب آب دهان سامت آکایدن به روی محمد ترزگه شده است.

جنجال در فوتبال ترکیه به‌خاطر پرتاب آب دهان!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر، فوتبال ترکیه شاهد درگیری‌های شدید میان دو باشگاه ترابزون اسپور و فنرباغچه شده است. دیداری که روز پنج شنبه با پیروزی سه بر یک فنرباغچه به پایان رسید.

در شرایطی که بازی 3 بر صفر بود، محمد ترزگه مهاجم مسلمان و مصری ترابزون اسپور در دقیقه 80 و از روی نقطه پنالتی، یکی از گل‌ها را جبران کرد و سجده شکر به جا آورد. سپس تصویری از خوشحالی او منتشر شد که به نظر می‌رسد سامت آکایدن در حال پرتاب آب دهان به روی این بازیکن است.

1877722

انتشار این تصویر خشم هواداران و مدیریت حریف را به دنبال داشت و ترابزون اسپور با انتشار بیانیه‌ای این حرکت را محکوم کرد. در این اطلاعیه آمده است: آنچه رخ داده است نفرت‌انگیز است. ما به شدت اقدام غیرانسانی علیه ترزگه بازیکن خود را محکوم می‌کنیم. این رفتار شرم‌آور از سوی سامت آکایدن بازیکن فنرباغچه رخ داده است.

از سوی دیگر، فنرباغچه در واکنش به این اطلاعیه، اخبار منتشره و بیانیه حریف را محکوم کرد و مدعی شد سامت آکایدن هیچ اقدام ناپسندی انجام نداده است. این باشگاه اعلام کرد جلسه‌ای با بازیکن خود داشته تا حقیقت ماجرا مشخص شود. فنرباغچه اعلام کرد که سامت آکایدن به مانند تمامی بازیکنان عادت دارد که در طول بازی، به روی زمین تف کند.

1877721
1877724

این بازیکن نیز در مصاحبه‌ای گفت: اتهامات غیراخلاقی که علیه من منتشر شده را محکوم می‌کنم. زاویه تصویر منتشره دستکاری شده است. پرتاب آب دهان به زمین، بخشی از عادات ورزشکاران است. من همه را به خدا واگذار می‌کنم.

دیدگاه‌ها