کد خبر : 1938727 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 18:47 | 42K بازدید | 16 دیدگاه

گزارش اسپورت:

بارسلونا در انتظار چراغ سبز سرنوشت‌ساز لالیگا

اسپورت نوشته است که لالیگا دوشنبه طرح امکان‌سنجی اقتصادی ارائه شده توسط باشگاه بارسلونا را تایید خواهد کرد.

بارسلونا در انتظار چراغ سبز سرنوشت‌ساز لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، پس از جلسه دیروز مدیران لالیگا، این نهاد دوشنبه رسماً تصویب طرح امکان‌سنجی اقتصادی ارائه شده را به باشگاه بارسلونا ابلاغ خواهد کرد. در این طرح، باشگاه بارسلونا جزئیاتی را ارائه می‌دهد که در دو سال پیش رو 200 میلیون یورو درآمدزایی خواهد کرد. این یا از طریق فروش بازیکن یا از طریق کاهش هزینه‌ها خواهد بود.

1867990

لالیگا این طرح را مطالعه کرده و طبق ادعای اسپورت، چراغ سبز نشان داده است. اقداماتی مانند اعلام تعطیلی بارسا تی وی در چراغ سبز لالیگا موثر بوده است. گامی اساسی برای بارسا به منظور ورود پرقدرت به بازار نقل و انتقالات تابستان 2023. در این صورت بارسا می‌تواند با استفاده از قانون 1-1، به ازای فروش هر بازیکن، یک خرید جدید داشته باشد و مهم‌تر اینکه قرارداد جدید چند بازیکن خود از جمله گاوی و آرائوخو را نیز ثبت کند.

همانطور که ادوارد رومئو، معاون اقتصادی بارسلونا، تاکید کرده است، اولویت مطلق باشگاه ثبت تمام قراردادهای تمدید شده است. رونالد آرائوخو، مارکوس آلونسو، سرخی روبرتو، گاوی و ایناکی پنیا چندی پیش قراردادشان را تمدید کردند. همچنین الخاندرو بالده نیز در شرف تمدید تا سال 2027 است.

دیدگاه‌ها