کد خبر : 1938739 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 19:46 | 11.9K بازدید | 27 دیدگاه

بین دو نیمه چشمانم سیاهی می‌رفت؛

گروسیان: امیدوارم صنعت نفت قهرمان لیگ برتر شود!

فرزین گروسیان امیدوار است با مدیریت خوب و همچنین ادامه حضور عبدالله ویسی در صنعت نفت، این تیم سال آینده شرایط بهتری داشته باشد.

گروسیان: امیدوارم صنعت نفت قهرمان لیگ برتر شود!

به گزارش ورزش سه، فرزین گروسیان که یکی از ستاره‌های صنعت نفت آبادان در هفته‌های پایانی لیگ برتر بود و نقش موثری در بقای این تیم در سطح اول فوتبال ایران داشت، در این باره با خبرنگار ما گفت: فصل خیلی سختی را گذراندیم. از نظر ذهنی و روحی واقعا تحت فشار بودیم اما خدا را شکر با خوشی تمام شد و تیم در لیگ برتر ماند تا ما شرمنده مردم آبادان نشویم و آنها را خوشحال کنیم.

او درباره پیروزی برابر گل‌گهر در هفته پایانی لیگ برتر عنوان کرد: خیلی استرس داشتیم و گل‌گهر هم واقعا به ما فشار آورد. من بین دو نیمه، بدترین ۱۵ دقیقه عمرم را سپری کردم. به رختکن که رفتیم و متوجه شدیم بازی سپاهان و مس مساوی است و از طرفی پرسپولیس هم دو گل به نساجی ده نفره زده است؛ با خودم گفتم سپاهان امیدش را از دست داد و دیگر ۲-۳ دقیقه نمی‌دانستم چه کار کنم و چشمانم سیاهی می‌رفت. با خودمان گفتیم باید در نیمه دوم پیروز شویم که خدا را شکر این اتفاق هم رخ داد. فکر نمی‌کنم در آینده در مسابقه‌ای تا این حد استرس داشته باشم؛ پای امید یک شهر در میان بود و بازی مرگ و زندگی محسوب می‌شد.

دروازه‌بان صنعت نفت درباره جو آبادان پس از بقای این تیم عنوان کرد: جو بی‌نظیری بود و من یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام را دیدم. وقتی از کرمان برگشتیم و از هواپیما پیاده شدیم، متوجه شدیم چه خبر است. همه مردم آبادان خوشحال بودند و شهر را بسته بودند‌. من آرزویم این است که صنعت نفت روزی در لیگ یا حتی جام حذفی قهرمان شود. این مردم، صنعت نفت را مثل بچه‌ خودشان دوست دارند.

گروسیان در خصوص تاثیر عبدالله ویسی روی بازیکنان صنعت نفت توضیح داد: آقای ویسی شناخت کاملی از بازیکنان داشتند و می‌دانستند بیشتر بازیکنان مشکل روحی و روانی دارند. ایشان توانستند یه خوبی از بازیکنان جوان در کنار باتجربه‌ها استفاده کنند و تیم خیلی خوبی بسازند و کار بزرگی انجام بدهند. ما خواب بودیم و یادمان رفته بود که قبلا چطور بازی می‌کردیم اما آقای ویسی ما را بیدار کرد و گفت شما در گذشته کارهای بزرگی انجام داده‌اید.

1871601

او ادامه داد: روزی که آقای ویسی سرمربی تیم شد، به ما گفت فکر کنید هفته اول است و می‌خواهیم سوم شویم و به آسیا صعود کنیم. او یک جدول برای ما ترسیم کرد و بعد از هر بازی هم آن را آپدیت می‌کرد و به ما نشان می‌داد. با این شرایط اگر آقای ویسی در ابتدای فصل می‌آمد، ما می‌توانستیم حداقل رتبه چهارم را کسب کنیم.

دروازه‌بان صنعت نفت درباره درخشش خود در هفته‌های پایانی بیان کرد: من سال قبل جزو پنج دروازه‌بان برتر لیگ بودم اما در ابتدای فصل یک مربی گلر برزیلی برای ما آوردند که متاسفانه نتوانست از نظر فنی به ما کمکی کند و شناخت کافی هم از فوتبال ایران نداشت. پست دروازه‌بانی بسیار تخصصی است و نیاز به یک مربی خیلی قوی دارد که بتواند از نظر فنی و ذهنی بازیکن خوبی را راهی میادین کند. با حضور دوباره آقای کاظم فراهانی که سال‌ قبل هم در نفت آبادان حضور داشتند، شرایط تغییر کرد؛ ایشان شناخت خوبی از من داشتند و نقاط ضعف و قوت من را می‌دانستند و در نهایت هم کاری کردند که توانستم در هفته‌های پایانی خوب کار کنم. البته نه‌ تنها من، بلکه همه بازیکنان با تمام وجود در زمین حاضر می‌شدند و من حاضرم دست تک تک بچه‌ها را ببوسم که زحمت کشیدند و فداکاری کردند.

گروسیان درباره عواملی که می‌توانند باعث موفقیت نفت در فصل آینده شوند، توضیح داد: این تیم با مدیریت خوب می‌تواند کارهای بزرگی انجام بدهد. ما جوان‌های خوبی در تیم‌مان داشتیم که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسید و مدیریت باید برای حفظ آنها تلاش کند. من امیدوارم آقای ویسی در صنعت نفت بماند و مدیریت تیم هم نقاط مدنظر ایشان را تقویت کند تا فصل آینده به مشکل نخوریم. همچنین زمانی که شرایط مالی خوب باشد، بازیکنان با تمرکز بیشتری در زمین حضور پیدا می‌کنند؛ امیدوارم برای سال آینده بودجه خوبی به صنعت نفت تعلق بگیرد تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد و با پرداختی‌ها به موقع، شرایط روحی تیم ایده‌آل باشد.

او در پایان گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که واقعا برای ما سنگ تمام گذاشتند. ما این فصل واقعا آنها را اذیت‌ کردیم و خدا را شکر می‌کنم که شرمنده آنها نشدیم. هواداران ما حتی در روزهایی که شرایط خویی نداشتیم، ما را تنها نگذاشتند و حتی هفته آخر هم تا سیرجان آمدند و به ما انرژی دادند. هزاران بار از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم اتفاقی رخ بدهد که از ته دل خوشحال شوند.

دیدگاه‌ها