کد خبر : 1938785 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 23:57 | 69K بازدید | 44 دیدگاه

رودری لیدر و گریلیش فیلمبردار جشن بود

پایکوبی بازیکنان سیتی بعد از باخت آرسنال (عکس)

بازیکنان تیم سیتی تماشاگر شکست امروز آرسنال بودند و در لحظه به صدا در آمدن سوت پایان جشن قهرمانی گرفتند.

پایکوبی بازیکنان سیتی بعد از باخت آرسنال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بعد از پیروزی مقابل رئال مادرید و صعود به دیدار پایانی چمپیونزلیگ، امروز قهرمانی خود در لیگ برتر را نیز قطعی کرد. شاگردان پپ گواردیولا با توجه به شکست آرسنال مقابل ناتینگهام فارست امروز در کمپ تمرینی خود جشن قهرمانی گرفتند.

سیتی که تا همین چند هفته پیش از قافله قهرمانی عقب مانده بود، با در پیش گرفتن روند نتیجه‌گیری قابل توجهی که با سیر نزولی آرسنال همراه شد، صدر را مال خود کرد تا از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کند.

بازیکنان تیم منچسترسیتی که تیم‌شان فردا مقابل چلسی بازی خواهد کرد امروز در کمپ تمرینی باشگاه به صورت گروهی دیدار آرسنال و ناتینگهام فارست را تماشا کردند؛ دیداری که نتیجه آن تاثیر مستقیمی در روند بازی فردای آن‌ها داشت.

آرسنال این دیدار را با نتیجه 1-0 به حریف خود واگذار کرد تا سیتی با 2 بازی کمتر و 4 امتیاز بیشتر نسبت به شاگردان میکل آرتتا پیش از انجام 3 دیدار باقی‌مانده خود قهرمان شود.

صفحه رسمی باشگاه منچسترسیتی در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی از لحظه به صدا در آمدن سوت پایان بازی آرسنال و ناتینگهام فارست را منتشر کرد که شاگردان پپ در حالی که سر از پا نمی‌شناسند جشن اولیه قهرمانی را برپا کردند تا خود را آماده جشن اصلی در کنار هواداران خود کنند.

1877905

برناردو سیلوا، ستاره بازی برگشت مقابل رئال، در کنار ناتان آکه و روبن دیاز جلوتر از همه با استرس خاصی آخرین لحظات کار را تماشا می‌کردند و در لحظه قطعی شدن قهرمانی از جای خود برخاسته و با فیل فودن و بقیه که مرکز جشن اضافه شده بودند، حلقه بزرگی تشکیل دادند.

1877906

رودری هم در لحظاتی منتهی به سوت پایان در حالت ایستاده مثل هواداران روی سکو دستان خود را باز کرده و در نقش لیدر جشن سعی در تهییج هرچه بیشتر هم‌تیمی‌های خود داشت. جک گریلیش هم که سرش به گوشی گرم بود با شروع جشن به هم‌تیمی‌هایش ملحق شد و وظیفه ثبت این لحظات را به عهده گرفت.

دیدگاه‌ها