کد خبر : 1938798 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 01:16 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

نوسانات زیاد کسب سهمیه را دشوار کرد

پیولی: در سری آ مثل چمپیونزلیگ نبودیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی پرگل مقابل سمپدوریا تاکید کرد که تیمش همچنان شانس کسب سهمیه چمیپونزلیگ را دارد.

پیولی: در سری آ مثل چمپیونزلیگ نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان چند روز بعد از شکست مقابل اینتر و ناکامی در صعود به فینال چمپیونزلیگ امشب توانست با نتیجه 5-1 میهمان خود سمپدوریا را در هفته سی و ششم سری آ شکست دهد و شانس خود برای کسب سهمیه را همچنان حفظ کند. استفانو پیولی بعد از این دیدار تاکید کرد که اتفاقات این فصل درس‌های زیادی برای شاگردانش داشته است.

او در مورد پیروزی پرگل مقابل سمپدوریا گفت: "این پیروزی برای ما خیلی مهم بود چرا که حذف از چمپیونزلیگ روحیه تیم را پایین آورده بود. پیروزی پرگل امشب می‌تواند روحیه و اعتمادبه‌نفس ما را در بازی‌های حساس باقی‌مانده بیشتر کند."

آنها با یک بازی بیشتر و یک امتیاز کمتر نسبت به لاتزیو در مکان پنجم سری آ حضور دارند. با این وجود پیولی همچنان به کسب سهمیه امیدوار است: "هنوز دو بازی دیگر باقی مانده است و بعد از آن سرنوشت تیم‌ها مشخص خواهد شد. واضح است که ما در این فصل از چمپیونزلیگ فراتر از انتظار ظاهر شدیم، اما در مقابل به نظرم آن‌طور که باید در سری آ عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشتیم."

1877937

سرمربی میلان معتقد است که تیمش در سری آ ثبات لازم را نداشته است: "ما در سری آ بیش از حد پرنوسان بودیم و در بسیاری از بازی‌های ساده موفق به کسب برد نشدیم. اکنون یوونتوس را در پیش داریم و سعی می‌کنیم کاملا برای این دیدار آماده شویم و این موضوع را برای خودمان یادآوری کنیم که هرموقع فوتبال خوبی بازی کنیم می‌توانیم نتایج خوبی هم کسب کنیم."

او در واکنش به صحبت‌های اولیویه ژیرو که گفته بود انتظار چنین موفقیت‌هایی در میلان را نداشت گفت: "ما طی دو فصل اخیر مسیر فوق العاده‌ای را طی کرده‌ایم و فراتر از انتظار ظاهر شده‌ایم. در این مدت کمک کردیم تا تیم جوانمان رشد کند و ضمن فتح اسکودتو تا نیمه نهایی چمپیونزلیگ نیز پیش برود. این درست است که می‌گویند تیم ما میلان است و باید هم چنین سطحی از فوتبال را ارائه کند. ما سطح تیم را بالا بردیم اما یکسری لغزش‌ها کار را سخت کرد که قطعا درس‌های مهم برای فصل آتی خواهند بود."

دیدگاه‌ها