کد خبر : 1938807 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 08:34 | 18.3K بازدید | 3 دیدگاه

ژیرو می خواهد در سن سیرو بماند

ستاره میلان بعد از هت‌تریک: همچنان امیدواریم!

اولیویه ژیرو، مهاجم میلان بعد از پیروزی پرگل امشب مقابل سمپدوریا تاکید کرد که تلاش برای کسب سهمیه تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

ستاره میلان بعد از هت‌تریک: همچنان امیدواریم!

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو، ستاره تیمش در جریان پیروزی 5-1 مقابل سمپدوریا بود. این چند روز بعد از شکسست مقابل اینتر و ناکامی در صعود به فینال چمپیونزلیگ موفق به هت‌تریک در بازی هفته سی و ششم تیمش شد. ستاره فرانسوی میلان در پایان بازی در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط فعلی تیم و آینده خودش صحبت کرد:

پیروزی پر گل بعد از ناکامی در صعود به فینال
بعد از شکست هفته گذشته مقابل اینتر می خواستیم امشب عملکرد خوبی داشته باشیم تا امید را به هوادارانمان برگردانیم. برخلاف چند بازی قبل به ویژه در خانه کار را خوب شروع کردیم. این باعث شد تا با اعتماد بنفس بالا در مقابل دروازه کارآمدتر ظاهر شویم.

شکست مقابل اینتر
واضح است که ناامید و غمگین شدم. من به زودی 37 ساله می‌شوم ولی وقتی فوتبال بازی می‌کنم مثل بچه‌ها می‌خواهم همواره برنده شوم. بازی کردن در میلان برای من خیلی مهم است. نمی‌دانم بازی با اینتر آخرین حضور من در چمیپونزلیگ بود یا نه! هیچ کس نمی‌داند در آینده قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

تلاش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ
ما به آینده امیدوار هستیم. هر کاری لازم باشد می‌کنیم تا بتوانیم سهمیه فصل آینده چمپیونزلیگ را کسب کنیم چرا که این حداقل چیزی است که هوادارانمان لایقش هستند.

1877954

بازی هفته آینده با یوونتوس
درست مثل یک فینال خواهد بود. ما نمی‌دانیم سرنوشت امتیازات به کجا ختم خواهد شد. تمرکز ما روی فوتبال و بازی خودمان است و امیدوارم هستم که بتوانیم پیروز شویم.

حضور موفقیت آمیز در میلان
انتظار چنین هیجانی را در میلان نداشتم و اگر کسی آن را می‌گفت باور نمی‌کردم. هدف در فصل اول فتح اسکودتو نبود بلکه می‌خواستیم جواز حضور در چمپیونزلیگ را کسب کنیم. این اتفاق باعث شد تا اعتماد بنفس‌مان بیشتر شود. این فصل کمی در سری آ نوسان داشتیم اما در چمپیونزلیگ رضایت بخش ظاهر شدیم. همه تلاشم را برای کمک به تیم و لذت بردن از موفقیت‌ها می‌کنم.

فصل آینده...
امیدوارم فصل آینده همچنان به یادگیری و موفقیت ادامه دهم. تیم جوانی داریم که کیفیت زیادی دارد اما باید بتوانیم به این بازیکنان کمک کنیم تا به بلوغ لازم برسند.

دیدگاه‌ها