کد خبر : 1938832 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 10:28 | 22.2K بازدید | 2 دیدگاه

با تایید قائم مقام بارسلونا: دکو مدیر ورزشی بارسا شد

رافا یوسته، قائم مقام بارسلونا، تایید کرد که دکو قرار است بار دیگر به این باشگاه برگردد و در سمت مدیر ورزشی مشغول به کار شود.

با تایید قائم مقام بارسلونا: دکو مدیر ورزشی بارسا شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره تغییرات مدیریتی احتمالی در باشگاه بارسلونا در طی روزهای آینده و پس از پایان فصل جاری به گوش رسیده است. 

یکی از افرادی که رسانه‌ها پیش از این هم بارها به احتمال جدی جدایی او اشاره کرده بودند، یوردی کرویف است که قصد دارد در تابستان پیش‌رو نوکمپ را ترک کند. 

1877988

به همین دلیل مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او در پست مدیر ورزشی بارسا بودند و از همان ابتدا نام دکو به عنوان گزینه‌ای جدی مطرح شده بود. 

یوسته شب گذشته پس از جشن قهرمانی بارسا در لالیگا به DAZN گفت: «متاسفانه یوردی کرویف ما را ترک می‌کند و نبود او فقدان بزرگی برای این باشگاه خواهد بود اما دکو جانشین او در پست مدیر ورزشی خواهد شد.»

دکو پیش از این سابقه بازی با پیراهن بارسلونا را هم در کارنامه داشته و در سال‌های اوج فوتبالش در فاصله 2004 تا 2008 با پیراهن این تیم به میدان رفت و حالا قرار است به عنوان مدیر بار دیگر در خدمت این باشگاه قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها