کد خبر : 1938893 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 13:48 | 23.7K بازدید | 12 دیدگاه

کاظمیان: می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم

امیدواری بازیکن مس کرمان به حضور در جام ملت‌ها!

وینگر مس کرمان می گوید اتفاقاتی در داخل و بیرون این مجموعه افتاد که باعث سقوط مس شد.

امیدواری بازیکن مس کرمان به حضور در جام ملت‌ها!

به گزارش ورزش سه، سرانجام مس کرمان که در خطر سقوط به دسته پایین‌تر داشت با شکست برابر سپاهان این اتفاق تلخ را تجربه کرد تا پس از یک فصل حضور در لیگ برتر دوباره به لیگ یک بازگردد. در همین رابطه گفتگویی داشتیم با امین کاظمیان، بازیکن مس، که در ادامه می‌خوانید؛

کاظمیان در خصوص بازی با سپاهان به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی بود. موقعیت های متعدد در این بازی به دست آوردیم که اگر تبدیل به گل شده بودند برنده بازی بودیم. مس در این فصل دچار یک بدشانسی شد و خیلی از مواقع توپ های ما درون دروازه قرار نمی گرفت و این جای تعجب دارد. اگر این بد اقبالی ها با ما نبود می توانستیم فصل را در نیمه اول جدول به پایان برسانیم. بدترین روز برای کرمان رقم خورد و مس پس از صعود در سال گذشته دوباره به لیگ یک سقوط کرد.

او در مورد سقوط دوباره مس افزود: از منظر فوتبالی هم ما استحقاق این سقوط را نداشتیم و باید قوی تر عمل می کردیم و هشت امتیاز اختلاف داشتیم. پس از آن در شرایط و فضایی قرار گرفتیم که دیگر همه چیز برای ما تمام شد و این مورد دامان ما را گرفت و مسائلی از درون و بیرون تیم رخ داد و دود این موارد در چشم یک استان رفت.

کاظمیان در رابطه با عنوان پدیده لیگ یک در فصل گذشته و عملکردش در این‌ فصل گفت: من سال گذشته پدیده لیگ یک انتخاب شدم و در این فصل نیز جز پدیده های لیگ برتر بودم. برای اولین سال حضورم در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشتم. از تیم های خوب ایران پیشنهاد داشتم اما تمرکزم روی تیم مس بود اگر به فکر خودم بودم، با پرداخت مبلغ رضایتنامه ام که حتی برخی تیم های لیگ برتر هم آن را پرداخت می کردند از مس جدا می شدم. اما بخاطر تیم شهرم این کار را نکردم. امیدوارم مس دوباره به جایگاه خود بازگردد و با شرایطی که دوباره مهیا می شود در لیگ برتر او را ببینیم.

کاظمیان افزود: امیدوارم با نزدیک شدن به جام ملت‌های آسیا در انتخاب تیم خوب عمل کنم و در آینده و جام جهانی بعد به کشورم کمک کنم.

دیدگاه‌ها