کد خبر : 1939057 | 01 خرداد 1402 ساعت 10:37 | 22.3K بازدید | 20 دیدگاه

مس کرمان تضمین صعود می‌خواهد

مس کرمان اصلا دوست نداشت، در روزهایی که به بهره برداری از استادیوم اختصاصی‌اش نزدیک می‌شود، با بازی‌های لیگ برتر وداع کند.

مس کرمان تضمین صعود می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی فکر می‌کرد، در پایان فصل جاری یکی از دو تیم سقوط کننده مس کرمان باشد، به این خاطر که برای صعود به لیگ برتر مشقت های زیادی کشید و از سویی تیمی است که معمولا در تامین بودجه برای حضور شایسته در بازی‌ها با مشکل مواجه نیست. اما فوتبال به کرمانی‌ها ثابت کرد با همه جذابیت ورزش بی‌رحمی است و اگر تیمی در بعد فنی خود را برای رقابت آماده نکند، با وجود همه زیرساخت‌ها جایی در لیگ برتر نخواهد داشت.

در هفته پایانی شکست مس کرمان در برابر سپاهان و پیروزی صنعت نفت در سیرجان رای به سقوط کرمانی‌ها و بقای آبادانی‌ها داد. اتفاقی که برای تماشاگران تیم مس کرمان ناراحت کننده بود و زمانی که فرزاد حسین‌خانی برای عذرخواهی نزد تماشاگران رفت، آنها چشم خود را به روی همه اتفاقات خوب گذشتند و بستند و رفتارهایی بروز دادند که فرزاد حسین‌خانی ناراحت شد و از سمت خود استعفاء کرد. واکاوی اتفاقات دردی را از سقوط دوا نمی‌کند و فوتبال ادامه دارد و مس کرمان به درستی برای برنامه ریزی به منظور فصل جدید دست به کار شده است و در تلاش برای انتخاب یک مربی خوب است تا بازگشت زودهنگامی به بازی های لیگ برتر داشته باشد.

درس گرفتن از اتفاقات فصلی که منجر به سقوط به لیگ یک شد، به طور حتم در آینده کمک خواهد کرد، مس کرمان با صعود به لیگ برتر حضور پایداری در این بازی ها داشته باشد. همانند مس رفسنجان که جدا از حضور پایدار در مسابقات لیگ برتر به تیم قابل احترامی تبدیل شده است. اگر این درس گرفته شود، چه بسا مسی‌ها از فصل سقوط به لیگ یک به عنوان یکی از بهترین فصل‌های خود یاد کنند. از کرمان خبر رسیده باشگاه مس در تلاش برای استخدام مربی جدید است. مربی‌ای که پیش‌تر به همراه  تیمی به لیگ برتر صعود کرده و از همه مهمتر به باشگاه برای صعود به لیگ برتر تضمین بدهد. قرار است باشگاه در روزهای آتی در این زمینه اطلاع رسانی کند و به زودی هم دور جدید تمرینات مس برای حضور شایسته در بازی‌های لیگ یک و بازگشت به لیگ برتر آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها