کد خبر : 1938900 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 14:35 | 47.2K بازدید | 18 دیدگاه

خشم مدیر ورزشی سوسیداد

ژاوی حق ندارد از بازیکن ما حرف بزند

روبرتو اولابه، مدیر ورزشی سوسیداد، از اظهارنظر ژاوی در مورد مارتین زوبیمندی عصبانی است و گفت که مربی بارسا نباید از بازیکن تیم حریف صحبت کند.

ژاوی حق ندارد از بازیکن ما حرف بزند

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو بوسکتس در پایان فصل از بارسلونا خواهد رفت و یکی از ماموریت‌های مهم تیم مدیریت ورزشی بارسا پیدا کردن بهترین جانشین برای کاپیتان است. دو روز پیش ژاوی در نشست خبری خود روی این نکته تاکید کرد و در پاسخ به سوالی در مورد مارتین زوبیمندی که از او به عنوان گزینه اول جانشینی بوسکتس نام برده می‌شود، از این بازیکن تمجید کرد.

1874381

مدیر ورزشی سوسیداد از این قضیه عصبانی است و پس از برتری دیشب سوسیداد برابر بارسا به خبرنگاران گفت: «ژاوی چه حقی دارد در مورد بازیکنی که این روزها شایعات انتقالش به بارسا زیاد شده، حرف بزند؟ هر مصاحبه و هر اظهارنظری در مورد زوبیمندی می‌تواند به عنوان موضع رسمی بارسلونا تلقی شود.»

1794064

اولابه ادامه داد: «مارتین بازیکن خوبی است و می‌دانیم که پیشنهادات دیگری هم دارد ولی او بازیکن سوسیداد است و ما پروژه ای جدی داریم که در آن روی مارتین حساب کرده ایم. او همچنان می‌تواند در سوسیداد پیشرفت کند. در فوتبال قوانین نانوشته ای داریم که یکی از آن‌ها حرف نزدن در مورد بازیکن تیم دیگر است.»

دیدگاه‌ها