کد خبر : 1938925 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 16:40 | 17.5K بازدید | 13 دیدگاه

گزارش:

هواداران مقابل آلگری: یوونتوسی‌ها طرف شزنی را گرفتند

هواداران یوونتوس پس از اظهارنظر مکس آلگری در انتقاد از شزنی، از گلر لهستانی خود حمایت کردند.

هواداران مقابل آلگری: یوونتوسی‌ها طرف شزنی را گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پنجشنبه شب در خانه سویا با نتیجه 2-1 شکست خورد و با توجه به تساوی 1-1 در بازی رفت در مجموع با نتیجه 3-2 شکست خورد و نتوانست به فینال لیگ اروپا صعود کند.

1878091

در ایتالیا ادعا شده که پس از این شکست، تنش در رختکن یوونتوس رخ داده و چند بازیکن تیم تاکتیک‌های آلگری را دلیل اصلی ناکامی برابر سویا می‌دانند.

یکی از آنها شزنی بود که در مصاحبه پس از بازی عملا از بازی تیمش انتقاد کرد: «اگر من یک عالمه سیو داشته باشم، نشانه خوبی در مورد عملکرد تیم نیست. همه سیوهای امروز من بی‌فایده بودند. واقعا باعث ناامیدی است.»

امروز وقتی نظر آلگری را درباره حرف‌های شزنی پرسیدند، جواب داد: «بعد از بازی، آدم‌ها در کل باید ساکت بمانند. من هم به زحمت حرف می‌زنم. توی تب و تاب بعد از بازی ممکن است چیزهایی بگویی که دقیق نیست. نمی‌دانم شزنی دقیقا از چه کلماتی استفاده کرده، اما با توجه به اینکه او ایتالیایی را روان حرف نمی‌زند، فکر می‌کنم شاید از کلمات اشتباهی استفاده کرده است.»

1878087

همین اظهارنظر آلگری کافی بود تا هوادران یوونتوس طرف گلر لهستانی را بگیرند و از آلگری انتقاد کنند. آنها معتقدند هیچ بازیکنی به خاطر جسارت و شهامتش برای انتقاد از تیم نباید زیر سوال برود. 

موج حمایت‌ها از شزنی ادامه دارد و فضا به طرفی می‌رود که قطعا دلخواه آلگری نیست. حتی یکی از توییت‌ها به این اشاره دارد که شزنی با لهجه لهستانی بهتر منظور خودش را منتقل می‌کند تا آلگری با گویش توسکانی. مشخص است که یوونتوسی‌ها اصلا دل خوشی از مربی خود ندارند.

دیدگاه‌ها