کد خبر : 1938948 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 18:53 | 25.6K بازدید | 9 دیدگاه

ادرسون، آماده‌ترین سیتیزن برای جشن قهرمانی (عکس)

منچسترسیتی برای جشن گرفتن قهرمانی‌اش در پایان بازی امشب مقابل چلسی آماده است و ادرسون، دروازه‌بان این تیم، با رنگ کردن موهایش به رنگ پیراهن باشگاه به استقبال جشن‌ها رفت.

ادرسون، آماده‌ترین سیتیزن برای جشن قهرمانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی منچسترسیتی در فصل جاری لیگ برتر دیشب بعد از شکست آرسنال مقابل ناتینگهام فارست قطعی شد. اما جام قهرمانی قرار است امروز در ورزشگاه اتحاد و در پایان دیدار سیتی مقابل چلسی توسط بازیکنان تیم پپ گواردیولا بالای سر برده شود.

منچسترسیتی برای سومین فصل پیاپی قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورده و در شش سال گذشته تنها یکی فصل جام را بالای سر نبرده و در آن فصل جام را به تیم یورگن کلوپ واگذار کرده است. شاگردان پپ در انگلیس به ماشین قهرمانی تبدیل شده‌اند و هیچ تیمی قادر به کند کردن حرکت مقتدرانه آنها به سمت قهرمانی نیست.

1878149

امروز وقتی بازیکنان منچسترسیتی برای ورود به ورزشگاه اتحاد و دیدار با چلسی از اتوبوس پیاده شدند، مورد استقبال قابل توجه هواداران قرار گرفتند. اما با پیاده شدن ادرسون، دروازه‌بان برزیلی تیم، مشخص شد او بیشتر از سایر بازیکن‌ها خودش را برای جشن قهرمانی آماده کرده است. هواداران متوجه شدند که ادرسون موهایش را به رنگ آبی آسمان، رنگ پیراهن سیتی، رنگ کرده و این باعث شد دروازه‌بان برزیلی به شدت مورد تشویق قرار بگیرد.

1878146

بعد از استقبال پرشور هواداران در مقابل ورزشگاه اتحاد که با روشن کردن وسایل دودزا به رنگ آبی همراه بود ادرسون و بازیکنان سیتی از تونل ورزشگاه وارد زمین چمن شده و با گارد افتخار بازیکنان چلسی مواجه شدند. حالا همه چیز آماده است تا در پایان مسابقه جام قهرمانی توسط کایل واکر که امروز بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بالای سر برده شود.

1878147
1878148

دیدگاه‌ها