کد خبر : 1938959 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 19:37 | 14.2K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش تاتنهام به شایعات

دست تکان دادن هری کین به معنای خداحافظی نبود

هری کین دیشب بعد از شکست تاتنهام برای هواداران این تیم به نشانه خداحافظی دست تکان داد، ولی سرمربی موقت اسپرز می‌گوید حرکت کین به معنای قصد جدا شدن از این تیم نبوده است.

دست تکان دادن هری کین به معنای خداحافظی نبود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب مقابل برنتفورد با نتیجه 3-1 شکست خورد. این مسابقه آخرین بازی خانگی فصل تاتنهام بود و به بدترین شکل ممکن به پایان رسید.

بازیکنان تاتنهام با وجود شکست در این بازی بعد از سوت پایان برای احترام به هواداران دور تا دور ورزشگاه خانگی‌شان حرکت کردند و هواداران را تشویق کردند و مقابل آنها تعظیم کردند. هری کین هم در این دور افتخار با دیگر هم‌تیمی‌هایش همراه بود.

1878162

هری کین که به همراه خانواده‌اش در این دور افتخار شرکت کرده بود، در حالی دیده شد که به نشانه خداحافظی برای هواداران دست تکان می‌دهد. این حرکت هری کین باعث شد شایعات زیادی مطرح شود مبنی بر اینکه ستاره گلزن اسپرز با این کار عملا با هواداران خداحافظی کرده و این نشان می‌دهد جدایی او در تابستان قطعی است.

1878163

اما رایان میسون، سرمربی موقت تاتنهام، این شایعات را تکذیب کرد و گفت هری کین قصدی برای خداحافظی با هواداران نداشته است. میسون گفت: "این حرف‌ها را گوش نکنید، هری کین هر سال برای هواداران دست تکان می‌دهد. یادم می‌آید که دو سال پیش هم اینجا نشسته بودم و شما رسانه‌ها مطمئن بودید که هری تاتنهام را ترک می‌کند. امسال هم وضعیت همان است. بازی دیشب آخرین بازی خانگی فصل بود و هری می‌خواست از هواداران به خاطر حمایت‌هایشان در طول فصل تشکر و قدردانی کند".

دیدگاه‌ها