کد خبر : 1938975 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 20:52 | 65.7K بازدید | 29 دیدگاه

بی‌اعتنا به هشدارها: سیتیزن‌ها روی چمن اتحاد (عکس)

هواداران منچسترسیتی بار دیگر در پایان دیدار تیم‌شان مقابل چلسی برای جشن قهرمانی به زمین چمن ورزشگاه اتحاد هجوم بردند.

بی‌اعتنا به هشدارها: سیتیزن‌ها روی چمن اتحاد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از به صدا درآمدن سوت پایان دیدار منچسترسیتی و چلسی که با پیروزی 1-0 سیتیزن‌ها به پایان رسید هزاران نفر از هواداران سیتی به زمین چمن ورزشگاه اتحاد هجوم آوردند تا جشن قهرمانی را در میانه زمین برگزار کنند.

منچسترسیتی 24 ساعت قبل و بعد از شکست آرسنال مقابل ناتینگهام فارست قهرمانی‌اش در این فصل را قطعی کرده بود.

امروز پیش از شروع دیدار سیتی و چلسی جام قهرمانی لیگ برتر در ورزشگاه اتحاد آماده بود تا فارغ از نتیجه‌ای که به دست می‌آید در پایان مسابقه به سیتیزن‌ها اهدا شده و توسط کایل واکر کاپیتان این تیم بالای سر برده شود.

طبق برنامه قرار بود مراسم اهدای جام 10 دقیقه بعد از پایان مسابقه انجام شود ولی با هجوم هواداران به زمین این برنامه به تعویق خواهد افتاد.

1878205

جالب اینجا است که در دقایق پایانی مسابقه در اسکوبورد ورزشگاه اتحاد پیام‌هایی خطاب به هواداران به نمایش درآمد و به آنها هشدار داد که هجوم به زمین غیرقانونی است. از هواداران بارها درخواست شد که از این کار خودداری کنند. این رفتار هواداران سیتی سابقه دارد و در سال‌های گذشته بعد از قهرمانی‌های تیم پپ گواردیولا تکرار شده بود.

1878206

در حالی که هواداران هنوز در میانه زمین چمن هستند از بلندگوهای ورزشگاه از آنها خواسته می‌شود هر چه سریع‌تر به صندلی‌هایشان برگردند تا مراسم قهرمانی و اهدای جام آغاز شود.

1878207

دیدگاه‌ها