کد خبر : 1939197 | 01 خرداد 1402 ساعت 19:53 | 26.3K بازدید | 3 دیدگاه

دودستگی در نیس: اشمایکل متهم اصلی است

کاسپر اشمایکل یک سال بعد از پیوستن به نیس ممکن است این تیم را ترک کند. او متهم شده که در تیم شکاف ایجاد کرده.

دودستگی در نیس: اشمایکل متهم اصلی است

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان 36 ساله دانمارکی در تابستان 2022 و بعد از یازده سال موفق در لستر روانه نیس فرانسه شد؛ اما جا افتادن در فرانسه برای او خیلی خوب پیش نرفته و گزارش شده بعضی از هم‌تیمی‌هایش از روش کار او ناراحت شده‌اند.

اشمایکل در فرانسه کارها را به همان نحوی که در لستر انجام می‌داد، پیش می‌برد و همین باعث ناراحتی گروهی از بازیکنان نیس شده. برای نمونه، او ترجیح می‌دهد به جای حضور در تمرین گروهی با بقیه بازیکنان، تنهایی به سالن بدنسازی تیم برود و خودش را آماده کند.

همچنین گروهی از هم‌تیمی‌هایش معتقدند اشمایکل توان رهبری لازم را ندارد و با وجود سابقه زیادی که دارد، نمی‌تواند به خوبی بقیه را تحریک و تهییج کند.

1878531

نیس هم اکنون در رده نهم لیگ فرانسه است و در بازی‌های باقی مانده لیگ چیزی برای از دست دادن یا کسب کردن ندارد. با این حال، یک رکورد بسیار خوب در اختیار دارد و بعد از لانس، دومین دفاع برتر در لیگ فرانسه را دارد که بخشی از آن به خاطر بازی‌های خوب اشمایکل است.

مارسین بولکا، دروازه‌بان دوم تیم هم از ماه اکتیر به خاطر مصدومیت شانه‌اش غایب بوده ولی با این حال، رابطه خوبی با اشمایکل ندارد و در پایان فصل یکی از این دو خواهد رفت.

از قرارداد کنونی اشمایکل با نیس دو فصل دیگر باقی مانده است. جیم راتکلیف، مالک نیس، با پیتر اشمایکل، اسطوره منچستریونایتد و پدر کاسپر دوست است.

دیدگاه‌ها