کد خبر : 1939231 | 02 خرداد 1402 ساعت 06:00 | 14.7K بازدید | 3 دیدگاه

امید به سوی دومین جام بدون سیدجلال

امید عالیشاه در فصلی که به عنوان کاپیتان اول سرخ‌ها معرفی شد جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد.

امید به سوی دومین جام بدون سیدجلال

به گزارش "ورزش سه"، شماره دو سرخ‌ها که قدیمی‌ترین بازیکن پرسپولیس به حساب می‌آید در سی سالگی و پس از بازنشستگی سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان اول پرسپولیس در فصل بیست و دوم معرفی شد.

عالیشاه در این فصل عصای دست یحیی بوده و در پست مهاجم کاذب و وینگر هر وقت نیاز بوده به میدان رفته است. او در زمانی که پرسپولیس بدون مهاجم بازی می‌کرد و با جدایی لوکادیا و مصدومیت دیاباته در خط حمله ضعف داشت بار هجومی تیمش را به دوش می‌کشید.

اگرچه عالیشاه در اواخر فصل به عنوان مهره آلترناتیو یحیی از روی نیمکت کار را آغاز می‌کرد اما هر وقت نیاز بود به عنوان یک بازیکن سرعتی به میدان می‌رفت و ورق را به سود تیمش برمی‌گرداند که نمونه آن در بازی حساس با پیکان بود که بازی گره خورده به دستش باز شد؛ امید از روی نیمکت بلند شد تا پاس منجر به پنالتی تیمش را بدهد.

1878593

او مقابل نساجی مازندران که نخستین تیم باشگاهی حرفه‌ای دوران فوتبالش بود دقایقی به میدان رفت و سپس در وطنی جام قهرمانی لیگ را به عنوان کاپیتان اول بالای سر برد.

عالیشاه حالا بازی حساس با هوادار در نیمه نهایی را پیش روی خود می‌بیند و می‌تواند مهره مهمی در این ماراتن باشد. او تلاش می‌کند همانند سید جلال حسینی در یک فصل فوتبالی همه جام‌های داخلی ممکن را بالای سر ببرد.

دیدگاه‌ها