کد خبر : 1939292 | 02 خرداد 1402 ساعت 10:58 | 18.5K بازدید | 12 دیدگاه

تنبیه عجیب توخل: به خاطر باخت تعطیل هستید!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، دو روز تعطیلی به خاطر شکست برابر لایپزیش به بازیکنان این تیم داد.

تنبیه عجیب توخل: به خاطر باخت تعطیل هستید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این هفته و در ادامه روند ناکامی‌هایش در چند هفته اخیر برابر لایپزیش شکست خورد تا صدر جدول بوندسلیگا را از دست بدهد. 

پیروزی دورتموند در دیدار برابر آگزبورگ به این معنا بود که این تیم با دو امتیاز اختلاف نسبت به رقیب قدیمی به صدر جدول رفت و حالا سرنوشت قهرمانی در هفته پایانی در دست این تیم خواهد بود. 

انتقادات زیادی علیه مدیران بایرن به دلیل قطع همکاری ناگهانی با یولیان ناگلزمان در مقطع پایانی فصل و انتخاب توخل برای از دست نرفتن سه‌گانه‌ای که حالا شاید حتی یک جامش هم به دست نیاید مطرح شده است. 

1872133

اما روزنامه آلمانی بیلد از رفتار جالب و عجیب توخل با بازیکنان بایرن خبر داده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده و باعث شگفتی هواداران این تیم شده است. 

این روزنامه مدعی شده که توخل پس از شکست برابر لایپزیش به بازیکنانش گفته: «برای هضم این شکست تلخ، هر کدام از شما نیاز به دو روز استراحت و تعطیلی دارید و این تعطیلی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.»

به این ترتیب بازیکنان بایرن در روز یکشنبه و دوشنبه در محل تمرین حاضر نشدند و مشغول استراحت بودند و تمرینات این تیم برای دیدار حساس پایانی برابر کلن از امروز بار دیگر از سر گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها