کد خبر : 1939435 | 02 خرداد 1402 ساعت 21:01 | 11.5K بازدید | 6 دیدگاه

نگرانی توپچی‌ها برطرف شد: اودگارد ماندنی است

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند آرسنال برای تمدید قرارداد کاپیتانش مارتین اودگارد جدی است و او بعد از بوکایو ساکا که امروز تمدید کرد، به‌زودی قرارداد بلندمدت جدیدی امضا خواهد کرد.

نگرانی توپچی‌ها برطرف شد: اودگارد ماندنی است

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به درخشش مارتین اودگارد، ستاره نروژی و کاپیتان آرسنال در سال جاری، باشگاه انگلیسی با جدیت برای تمدید قرارداد او تلاش می‌کند.

اودگارد در حال حاضر با آرسنال تا سال 2025 قرارداد دارد؛ ولی درخشش او در فصل جاری باعث شده چندین باشگاه بزرگ اروپایی به خرید این هافبک نروژی علاقه‌مند شوند. خبرهایی که هواداران توپچی را به‌شدت نگران کرده است. اما روزنامه‌های انگلیسی می‌گویند آرسنال به‌هیچ‌وجه قصد از دست‌دادن ستاره‌اش را ندارد و به‌زودی با او قرارداد بلندمدت جدیدی امضا می‌کند.

1870310

امروز بوکایو ساکا دیگر ستاره آرسنال قراردادش با این تیم را تا سال 2027 تمدید کرد و این نشان می‌دهد مدیران آرسنال قصد از دست دادن ستاره‌های اصلی خود در این فصل را ندارند.

گزارش‌ها حاکی است مذاکرات آرسنال با اودگارد آغاز شده و ادامه دارد. هدف این است که او قراردادی بلندمدت امضا کند. بر اساس این گزارش‌ها، اودگارد به آرسنال علاقه داشته و میکل آرتتا او را یکی از مهره‌های اصلی پروژه خود می‌داند.

اودگارد در ژانویه 2021 به‌صورت قرضی از رئال‌مادرید به آرسنال پیوست و تابستان بعد قراردادش با توپچی‌ها را دائمی کرد.

دیدگاه‌ها