کد خبر : 1939474 | 03 خرداد 1402 ساعت 06:00 | 11.8K بازدید | 7 دیدگاه

سرنوشت متفاوت شگفتی‌سازان لیگ برتر

لستر در آستانه سقوط، اس خوزستان سرمست صعود!

صعود استقلال خوزستان با سیروس پورموسوی به لیگ برتر در شرایطی رقم خورد که احتمال دارد لسترسیتی در پایان این فصل به دسته پایین‌تر سقوط کند.

لستر در آستانه سقوط، اس خوزستان سرمست صعود!

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم و همزمانی آن قهرمانی با کسب افتخار تاریخی لسترسیتی با کلودیو رانیری در لیگ جزیره باعث شد بسیاری از فوتبال‌دوستان ایرانی و به خصوص هواداران خوزستانی این تیم، به آبی‌های خوزستان لقب لسترسیتی فوتبال ایران را بدهند.

این شباهت در حالی زمینه‌ساز اعطای این لقب به آبی‌های اهواز شد که حالا دو تیم سرنوشتی کاملا متفاوت از یکدیگر پیدا کرده‌اند. در واقع نایب قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ آزادگان و صعود این تیم به لیگ برتر در شرایطی رقم خورد که لسترسیتی، قهرمان سابق لیگ جزیره، در رده هجدهم جدول رده‌بندی فوتبال انگلیس قرار دارد و در آستانه سقوط به چمپیونشیپ هستند.

1878974

لسترسیتی که با تساوی مقابل نیوکسل شانس بقای خود را حفظ کرده، در حالی دیدار هفته پایانی برابر وستهم را در خانه خود برگزار خواهد کرد که اورتون با دو امتیاز بیشتر، میزبان بورنموث است و با کسب پیروزی در آن مسابقه، حکم سقوط روباه ها به دسته پایین‌تر را امضا خواهند کرد.

1878975

در نهایت باید دید آیا این سرنوشت کاملا متضاد برای دو تیمی که به واسطه شباهت در نحوه قهرمانی همزمانشان در بین فوتبال دوستان ایرانی با هم مقایسه می‌شدند، رقم می‌خورد یا اوضاع به گونه دیگری پیش می‌رود و هواداران حاضر در ورزشگاه کینگ پاور، این هفته یک معجزه تماشا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها