کد خبر : 1939490 | 03 خرداد 1402 ساعت 03:30 | 19.2K بازدید | 5 دیدگاه

عارف جای مرادمند را در ترکیب می‌گیرد

مورد عجیب استقلال: پنج تغییر متوالی در دفاع

استقلال در پنج بازی اخیر برابر حریفان خود، با تغییرات در خط دفاعی به میدان رفته است.

مورد عجیب استقلال: پنج تغییر متوالی در دفاع

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی برای دیدار حساس برابر نساجی آماده می‌شود که این تیم در 6 دیدار قبلی خود تنها مقابل تیم دسته اولی پارس جنوبی موفق به ثبت کلین شیت شده است.

ساپینتو در پنج دیدار اخیر تیمش برابر پرسپولیس، پارس جنوبی، صنعت نفت، مس رفسنجان و تراکتور، تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد. استفاده چرخشی از سه مدافع میانی استقلال، اتفاق عجیب و جالبی بود که در ترکیب آبی پوشان رخ داد.

1879020

در بازی با پرسپولیس، این غلامی و سیلوا بودند که از ابتدا به میدان رفتند. در جدال با پارس جنوبی، مرادمند به ترکیب اضافه شد و در کنار مدافع برزیلی به میدان رفت. در دیدار با صنعت نفت، عارف به ترکیب بازگشت و با سیلوا زوج خط دفاعی را تشکیل دادند.

در دیدار با مس رفسنجان، باز هم خط دفاع استقلال شامل تغییرات شد. سیلوا در کرمان نیمکت‌نشین شد تا مرادمند با عارف در خط دفاعی بازی کند که اتفاقا او موفق به گلزنی شد. در بازی آخر لیگ، تغییرات چرخشی و نوبتی انجام شد و این بار نام غلامی از ترکیب خارج شد تا رافائل برزیلی بازی کند.

1879021

حالا و در دیدار ششم، باز هم خط دفاعی استقلال تغییر می‌کند و گفته می‌شود عارف به ترکیب باز خواهد گشت تا با رافائل سیلوا زوج خط دفاعی را تشکیل دهد و علی‌رغم درخشش مرادمند در دیدارهای اخیر، او نیمکت‌نشین خواهد شد.

دیدگاه‌ها