کد خبر : 1939509 | 03 خرداد 1402 ساعت 09:17 | 19.8K بازدید | 8 دیدگاه

پپ: همین فردا به اتهامات مالی سیتی رسیدگی کنید

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از لیگ برتر خواست که هرچه زودتر تکلیف پرونده تخلفات مالی این باشگاه را بررسی کند.

پپ: همین فردا به اتهامات مالی سیتی رسیدگی کنید

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی موفق شد برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس شود اما بحث درباره پرونده نقض قوانین فرپلی مالی از سوی این باشگاه بار دیگر داغ شده است. 

لیگ برتر انگلیس اعلام کرده که سیتیزن‌ها در طول 14 سال اخیر بیشتر از 100 مورد از قوانین فرپلی مالی را نقض کرده‌اند و این در حالی است که مدیران این باشگاه کاملا این ادعا را رد می‌کنند و علیه روند بررسی این پرونده شکایتی قانونی را در هفته گذشته به دادگاه ارائه کردند. 

1878252

گواردیولا که تیمش را برای فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان آماده می‌کند در این باره به خبرنگاران گفت: «دوست دارم لیگ برتر و قاضیان این پرونده هرچه زودتر رای را صادر کنند. در این صورت اگر کار اشتباهی انجام داده باشیم، همه متوجه خواهند شد و اگر همانطور که در طول این سال‌ها باور داشتیم، هیچ کار اشتباهی نکرده باشیم، مردم بالاخره دست از صحبت در این باره برخواهند داشت. 

دوست داریم این کار همین فردا انجام شود. حتی امروز عصر بهتر از فردا است. امیدواریم که سر آنها خیلی شلوغ نباشد و قاضی‌ها بتوانند هر دو طرف ماجرا را ببینند و بهترین تصمیم را بگیرند چون من می‌دانم که در آخر ما هرچه را که به دست آوردیم، به صورت منصفانه در زمین کسب کردیم و تردیدی نداریم. نیازی نیست دو سال صبر کنیم. در 24 ساعت آینده با وکلا جلسا بگذاریم و هرچه زودتر این پرونده را حل کنیم به سود همه است.»

دیدگاه‌ها