کد خبر : 1939712 | 03 خرداد 1402 ساعت 23:19 | 59.6K بازدید | 8 دیدگاه

برایتونی‌ها اول قطعی کردند، بعد تشویق!

تونل افتخار کابوس آرتتا برای تیم پپ (عکس)

بازیکنان برایتون پیش از شروع بازی امشب مقابل سیتی برای شاگردان پپ گواردیولا تونل افتخار تشکیل دادند.

تونل افتخار کابوس آرتتا برای تیم پپ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در دیداری معوقه از هفته سی و دوم لیگ برتر میهمان برایتون است؛ شاگردان پپ گواردیولا که پیش از این قهرمانی خود را قطعی کرده‌اند امشب با ترکیبی از بازیکان اصلی و ذخیره مقابل حریفی قرار گرفتند که برای کسب سهمیه لیگ اروپا می‌جنگد.

برایتون که طی هفته‌های اخیر بردهای مهمی مقابل منچستریونایتد و آرسنال کسب کرده امشب شانس خود را برای شکست دادن قهرمان لیگ برتر امتحان خواهد کرد. این تیم در خانه و کنار هواداران خودی به دنبال هدف یادشده است.

1879348

بازیکنان تیم میزبان به افتخار قهرمانی منچسترسیتی، پیش از شروع بازی امشب برای بازیکنان این تیم تونل افتخار تشکیل دادند تا شاگردان پپ گواردیولا در میان تشویق بازیکنان و هواداران تیم حریف وارد زمین چمن ورزشگاه آمکس شوند. جالب اینجاست که برایتون روز 24 اردیبهشت با تحمیل شکست 3-0 به آرسنال زمینه‌ساز قهرمانی زودهنگام سیتی شده بود.

1879349

منچسترسیتی که در رقابت قهرمانی لیگ برتر آرسنال را شکست داد، در ادامه فصل دو فینال مهم در پیش دارد. این تیم باید مقابل یونایتد و اینتر به ترتیب دیدارهای فینال جام حذفی و چمپیونزلیگ را برگزار کند و گواردیولا برای حفظ شاگردانش برای این دو دیدار مهم، به بسیاری از آنها در بازی امشب استراحت داده است.

دیدگاه‌ها